Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ingen text

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
När man är inne i en bildgrupp och tittar på bilder i miniatyrer, och för markören över bilden, så får man bara upp plattan med opacitet över bilden nedtill, men texten som tidigare berättat vad bilden och fotografen heter, och hur många kommentarer den fått, har försvunnit.
Jag använder Google Chrome på Win 7.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
När man är inne i en bildgrupp och tittar på bilder i miniatyrer, och för markören över bilden, så får man bara upp plattan med opacitet över bilden nedtill, men texten som tidigare berättat vad bilden och fotografen heter, och hur många kommentarer den fått, har försvunnit.
Jag använder Google Chrome på Win 7.
Ok! Kollar och fixar! Tack!
 

Johan Pihl

Aktiv medlem
Klarar du lösa detta också, David? Konstigt att det bara är jag som rapporterat om detta, verkar inte som andra har råkat ut för problemet.
Jag kan tillägga att det är inte bara i bildgrupper man råkar ut för det, utan fenomenet är likadant när man ser miniatyrbilder i egna och andras album.
 
ANNONS