Annons

Fotoresa till Kiev/Tjenobyl/Pripyat

Produkter
(logga in för att koppla)

PelleT

Medlem
För dem som gillar att fotografera öde hus och städer så är Tjernobyl ett drömresemål. Innan kärnkraftsolyckan bodde drygt 180 000 människor i området, men idag finns bara drygt 100 kvar.
Så följ med oss med oss till Ukraina, närmare bestämt i Kiev. Där spenderar vi ett par dagar med en resa till Pripyat.I resan ingår flyg och hotell men också heldagsutflykt till Tjernobyl inkl. transport, buss och guide och lunch med mera.


http://ticlinetravel.se/post/60741772318/hang-med-feber-se-till-tjernobyl-och-pripyat
 

PelleT

Medlem
intressant resa måste jag säga. Skulle vara mycket roligt att åka dit.
tråkigt med tillägget bara för man reser ensam.
Tjena.
Det är OM man vill bo i singelrum. MEN, jag åker själv, och jag får dela rum med någon på plats.
Så det är inga problem. Ta bara med öronproppar ifall din rumskompis snarkar.

Nästan alla som bokat har bokat del i dubbelrum och reser "själva".
Maila mig om du har frågor på pelle@ticline.se
 

andreassofus

Aktiv medlem
Det betvivlar jag inte :) Det kom lite plötsligt detta bara och det kan bli problem med att komma ifrån på jobbet.
Jag får fundera ett par dagar :)
 

HomerZ

Aktiv medlem
För dem som gillar att fotografera öde hus och städer så är Tjernobyl ett drömresemål. Innan kärnkraftsolyckan bodde drygt 180 000 människor i området, men idag finns bara drygt 100 kvar.
Extra spännande blir det, när man läser om guiderna, som dör 30 år gamla i leukemi.
 

bentelkalb

Aktiv medlem
Hade helt klart varit intressant, om man hade skippat dagen i Kiev, har inte möjlighet att vara borta så många nätter just då. Men någon gång ska jag dit!! Kommer säkert bli en riktigt bra resa.
 

Spanaas

Medlem
Det låter trevligt.
Får man vara med i gemenskapen även om man väljer att åka från Göteborg då det ter sig enklare ?

Johan
 
ANNONS