Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

William Spiik

Aktiv medlem
Finns väl ingen som vill ha Nikon, men ändå

"Först till kvarn! Köp en Nikon D90 18-105 VR så får du köpa 4GB minne, väska, HDMI-kabel och ett 55-200 VR objektiv för endast 795kr! Detta gäller just nu, om du beställer genom att maila blogg@cyberphoto.se. Begränsat antal!"
 

William Spiik

Aktiv medlem
Tipsar om att Cyberphoto imorgon kommer att starta "höstens största kampanj". Systemkamera i kit för 2990:- bla. Såhär skriver dom själva i meddelandet;

"Se till att besöka vår hemsida kontinuerligt under perioden 24-30 september för det dyker upp nya erbjudanden varje dag! Imorgon börjar vi med tex. en systemkamera i kit för endast 2990kr, favoritoptik till rabatterade priser och mycket mer.

Mycket av produkterna är begränsat i antal, eller under begränsad tid, så kika in lite då och då för att inte missa något."
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Idag blev det en en beställning av EF 70-200 f/2.8L IS USM II från Cyberphoto.Ser fram emot leverans till helgen.
/L
 

William Spiik

Aktiv medlem
Såg att 70-200/4 utan IS också har kommit upp på Cyberphotos kampanj som det bara återstår idag på. Har dock fått uppgifter om att dom kommer att köra lite eftersläntar där dom rear andra produkter i helgen.

Edit. Ser att dom har tagit fram ytterligare lite produkter i kampanjen, några objektivmuggar, stativ och 70-200/4 som jag skrev däruppe.
 
Senast ändrad:

Arne1453

Aktiv medlem
De här priserna kan vara intressanta. På Foka i Holland är priserna på Nikon-hus så här:

D300s 1179€ = 10 916 kr enligt dagens kurs.
D7000 1189€ = 11 008 kr
D700 1789€ = 16 564 kr

I Sverige enligt Prisjakt:

D300s 13 570 kr
D7000 10 890 kr
D700 19 390 kr

I Holland är D300s billigare än D7000. I Sverige är D300s 2700 dyrare.

Folk oroar sig för att nåt kan gå fel om man beställer från Holland. Inga problem med holländarna! Problemet kan ibland vara att Svenska Postverket klantar sig med paketleveranser. De sätter vilka drumlar som helst till paketutkörningen som slarvar bort paketen så det kan dröja en vecka innan någon lyckas spåra det.
 

Forslund

Aktiv medlem
vad är det för sida du refererar till? När jag letat objektiv på holländska sidor så har man på sin hökd sparat någon hundring.
 

Kinkladze

Aktiv medlem
Ingen kamerpryl men dock en riktigt REA!

På Binero kan man få ett års webbhotell för 1kr, riktigt bra webbhotell också. Till det kostar domännamnen just nu 25kr.

Så, för 26kr så har man domän och gott om plats för flera hemsidor i ett helt år, efter det 69kr/månad.
 

William Spiik

Aktiv medlem
De här priserna kan vara intressanta. På Foka i Holland är priserna på Nikon-hus så här:

D300s 1179€ = 10 916 kr enligt dagens kurs.
D7000 1189€ = 11 008 kr
D700 1789€ = 16 564 kr

I Sverige enligt Prisjakt:

D300s 13 570 kr
D7000 10 890 kr
D700 19 390 kr

I Holland är D300s billigare än D7000. I Sverige är D300s 2700 dyrare.

Folk oroar sig för att nåt kan gå fel om man beställer från Holland. Inga problem med holländarna! Problemet kan ibland vara att Svenska Postverket klantar sig med paketleveranser. De sätter vilka drumlar som helst till paketutkörningen som slarvar bort paketen så det kan dröja en vecka innan någon lyckas spåra det.
Men ofta är det ju gråimport.
 

Bakwetu

Aktiv medlem
Jag köpte nyligen ett Canon 70-200 2.8 IS II och ett 100 L IS macro från Kamera express i Holland och det var inga hundralappar sparade där, det var nästan 5000 kr. De har sen dess sänkt 70-200:an ytterligare och den kostar nu 1849 euro (3400 kr billigare än i Sverige) och det verkar inte som de gråimporterar (vilket inte spelar nån roll för objektiv ändå).
 

Forslund

Aktiv medlem
Kollar själv efter en canon 16-35 men den blev 600 kr billigare på kamera xpress än fotokungen. Då köper jag hellre här:). Hur kan det vara så stora skillnader på vissa saker medans det på andra saker skiljer någon hundring?

Vad är frakten till sverige? hittade inte det någonstans
 

Michael.S

Aktiv medlem
Beställde själv en D-700 från Kameraexpress och jag fick Europa garanti på deras gula lapp. När du köper en D-90 på Netonnet så får du en gul lapp från, ja just det, HOLLAND !

Tala om för mig vad som är "gråimport" ?! ;-)
 
ANNONS