Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Miffox

Aktiv medlem
Cyberphoto har 500 spänns rabatt på all samyang optik under helgen om man skriver in Connected‏ som rabattkod. Den kampanjen kan säkert kombineras med deras filterkampanj som de har på 85orna.
 

drejjan

Aktiv medlem
Jag gick in och prövade, 2490:- inkl filter (står som fetstilt i namnet på varje 85a, så jag antar att det följer med?). Måste väl anses som en väldigt bra affär. Funderar själv på att beställa, passar det inte säljer man det för nästan samma och köper ett f/1,8, några hundra back skadar inte.
 

Miffox

Aktiv medlem
Borde iaf vara så, Annars kan du ju alltid häva köpet om du kommer på senare att du hellre vill ha 1,8 med autofokus ;)
 

drejjan

Aktiv medlem
Genomförde beställningen, men har inte betalt än. Ska köpa bil så fort jag får in lite mer pengar, har väntat i typ två månader nu på att få in tillräckligt med pengar, känns dumt att spontanshoppa ett objektiv då. Filtret finns dessutom inte i lager! Får ta en riktig funderare i natt, kanske blir att maila cyberphoto imorgon och avbryta. Hahaha det är inte bra med rabatter!
 

hpz

Aktiv medlem
Genomförde beställningen, men har inte betalt än. Ska köpa bil så fort jag får in lite mer pengar, har väntat i typ två månader nu på att få in tillräckligt med pengar, känns dumt att spontanshoppa ett objektiv då. Filtret finns dessutom inte i lager! Får ta en riktig funderare i natt, kanske blir att maila cyberphoto imorgon och avbryta. Hahaha det är inte bra med rabatter!
Dessutom har de ett blixtpaket för 1800 spänn. Tur man fick lön och inte har betalt räkningar ännu.
 

drejjan

Aktiv medlem
Såg det, blev riktigt sugen. Är dick lite mer sugen på deras quantum blixtar med 1000:- rabatt, vet inte riktigt hur långt de för 1800:- räcker, alltså ljusstyrkan. Dumt att blanda blixtmärken också kanske.
 

Splanky

Aktiv medlem
Finns en ny D3X på blocket nu för 31 papp.
Undra om det finns nån helidiot som går på detta och betalar i förskott :)
 

Surgeon

Aktiv medlem
Grymt pris på en bra optik, men är inte normalpriset 15.000?

oavsett så är det ett bra pris
 
Senast ändrad:

MixPix

Aktiv medlem
Toppklass. Men 2,6 kg är inte så mysigt att släpa runt på, och utan bildstabilisering, så jag tänker stå över fast jag är sugen

http://www.tidningenfoto.se/ArticleArchive/341/7641f984-f477-4718-8713-b1c7d38854c3.pdf?id=23288&aId=1192
Jag vågar inte höja, men jag synar med denna jämförelse. :)
(Där sigman är nerbländad till F4, kika gärna på 2.8 med.)
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=381&Camera=9&Sample=0&FLI=2&API=2&LensComp=111&CameraComp=453&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=0
 
ANNONS