Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bröllop i Jönköping

Produkter
(logga in för att koppla)

Antonio83

Aktiv medlem
Hallå där!

På Lördag ska jag fota min väns bröllop i Jönköping och jag tänkte höra om ngn har ngt bra tips var man skulle kunna göra själva fotograferingen? förutom i kyrkan då =). Jag bor själv inte i Jönköping och har därför inte möjlighet att "reka" några bra locations..

Så om ngn därute har några bra tips så e jag väldigt tacksam! =)

Tack på förhand!
// Fredrik C
 

Hermanssson

Aktiv medlem
Jag tror att det är rätt hög risk att du inte hinner få några bra svar till på lördag i den här tråden. Jag tycker att du ska kolla runt bland medlemmarna här på FS som är från Jkpg och skicka iväg ett trevligt och välskrivet meddelande till några av dem. Väljer du dessutom medlemmar som ser ut att vara aktiva ökar förstås chansen till svar i tid.

Lycka till!
 

sofie92

Aktiv medlem
Hallå där!

På Lördag ska jag fota min väns bröllop i Jönköping och jag tänkte höra om ngn har ngt bra tips var man skulle kunna göra själva fotograferingen? förutom i kyrkan då =). Jag bor själv inte i Jönköping och har därför inte möjlighet att "reka" några bra locations..

Så om ngn därute har några bra tips så e jag väldigt tacksam! =)

Tack på förhand!
// Fredrik C
Rådhusparken är rätt fint! Fontän, gamla och stora träd som man kanske kan få vackra skuggbilder om solen skiner snyggt genom träden! DOCK aldrig fotat där själv, men skulle inte tveka en sekund att få göra en fotografering där!

Närhet till Piren och även vätten. // Sofie
 

kameraroffe

Aktiv medlem
Rådhusparken är rätt fint! Fontän, gamla och stora träd som man kanske kan få vackra skuggbilder om solen skiner snyggt genom träden! DOCK aldrig fotat där själv, men skulle inte tveka en sekund att få göra en fotografering där!

Närhet till Piren och även vätten. // Sofie
Du har ett mycket fint läge nere vid kanotklubben ute på den lilla udden. har själv
fotat bröllop där, Talavid och har hela Jönköping med vättern som bakgrund
 

kameraroffe

Aktiv medlem
Glömde ju Stadsparken där finns det faktiskt många fina utrymmen
att fotografera på , det är ju en av Jönköpings storheter.
 

Antonio83

Aktiv medlem
Tack för alla tipsen!!! jag ska diskutera med brudparet om vad dem tycker men skönt att ha lite mer kött på benen =).

Tack igen!
// Fredrik C
 
ANNONS