Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder på Terje

Produkter
(logga in för att koppla)

Chet

Avslutat medlemskap
Jo nu när denna tråd kom upp...

Kikade igenom tidningen Kamera & Bild nr12-2005, och reagerade direkt på bilden av dig och Malin.

Säg att den var så planerad som den ser ut!

Kanonkul med skuggorna mot väggen... Dubbla poser på samma bild. Man undrar också vem som sådde fröet till bildiden.

KAnske Luckie Luke... Han var väl snabbare än sin egen skugga.
 

Zibirsky

Medlem
Goa gubbar!!!

Gysinge 05

Vem f... kom på devisen att män inte kan prata ut. Det gör de, mycket och länge, jävligt länge!!! Sen att det inte blir lika länge snackat med det motsatta kön, är ju iof kanske i närheten av verkligheten, men endå. :)
 

Bilagor

Jimpawa

Aktiv medlem
Chet skrev:
Jo nu när denna tråd kom upp...

Kikade igenom tidningen Kamera & Bild nr12-2005, och reagerade direkt på bilden av dig och Malin.

Säg att den var så planerad som den ser ut!

Kanonkul med skuggorna mot väggen... Dubbla poser på samma bild. Man undrar också vem som sådde fröet till bildiden.

KAnske Luckie Luke... Han var väl snabbare än sin egen skugga.
Tror det va magnus som skrev artikeln, mycket vacker bild, dock vet jag inte hur avanserad den är. Jag tror helt "enkelt" Solen ligger rätt och Terjes huvud korsar Malins bakhuvud lite, vilket ressulterar i den skuggan. Fast jag kan ju förståss ha fel:)
 

joelchr

Aktiv medlem
Under tiden för sidan tre, så höll Terje till i min hembygd en hel del. Ska du inte komma tillbaka? ;)

(Mullsjö, alltså)
 
ANNONS