Annons

Uppgradera medlemsskap... betalning, och kontaktproblem.

Produkter
(logga in för att koppla)

Bjure

Aktiv medlem
Jag försökte uppgradera mitt medlemskap här på fotosidan (enbart medlemskap, ej tidning), genom kortbetalning och fick upp felmeddelande att något gått fel. Så jag provade en gång till då jag tänkte att jag förmodligen tryckt in fel kortnummer. Samma sak igen. Då provade jag att välja Klarna alternativet istället, men felmeddelande även där.

När jag sedan loggar in på min internetbank så är summorna dragna två gånger trots felmeddelandena, och förmodligen så kommer jag väl bli debiterad av Klarna också. Mitt medlemskap har dessutom inte uppgraderats utan jag står som grundmedlem.

Jag började då söka på sidan att kontakta fotosidan, vilket inte var det lättaste men till slut hittade jag till kontaktformuläret och skickade iväg ett meddelande till dem om detta. När man trycker "skicka" så kastas man in i någon FaQ sida som helt saknar relevans och man har inte fått någon som helst bekräftelse om att mejlet är skickat.

Är det någon som har någon annan kontaktväg in till de som har hand om betalningsdelen på sidan?
Känns inte så seriöst med så pass många fel och svårigheter att kontakta dem...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej!

Tack för feedback och ursäkta strulet! Som du redan vet (men inte andra som läser här) så har vi mailat dig för att reda ut varför betalningen blev som den blev.

Angående kontakt så hamnar Kontakta-mailen i vår supportdatabas (men den var nere från midnatt till för en stund sen. Du kontaktade under denna perioden) och när man kontaktar den vägen så kommer ett mail-kvitto att vi mottagit mailet.

/David
 

Bjure

Aktiv medlem
Oki, efter ett mejl från er där ni skulle kolla på detta och begärde printscreen på dragningarna från kontot så har de blivit tyst från er och inget har hänt?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi väntar på svar från Klarna. När vi letar i ordersystemet så är ordern inte genomförd (vilket är rimligt utifrån din rapport), det finns inte heller någon order hos Klarna, vilket förbryllade och det är därför vi kontakta dem men inte fått svar ännu.

Är det så att pengarna reserverades men aldrig drogs? Dvs är transaktioner numer borta på ditt konto?
 

Bjure

Aktiv medlem
Nej de ser likadant ut nu som tidigare, pengarna är dragna. Dock fick jag idag mejl om att jag är plusmedlem igen. Men det kvarstår dock att jag betalat både för erbjudandet och även ordinarie pris för 3 månader.
Mvh
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag mailar dig via din mailadress istället så får jag bättre koll på historiken.

(Ps. Det var jag som la på Plus nu så du har det medan vi reder ut).
 
ANNONS