Annons

Jiingijamborii

Produkter
(logga in för att koppla)

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Det ska rätt mycket till för att en bild ska vara kränkande i någon juridisk mening.

Däremot kan folk känns sig kränkta av minsta lilla. Och då får man ju själv känna efter vad som är okej.
 

fsahlstrom

Aktiv medlem
När man nu minns tillbaka ett halvår senare så var det ju oerhört skoj! Men man börja undra när minnespaketet ska komma hem.

Att vara med och bygga 17000 kvm tält har ju inte alla gjort.
Framförallt inte när det kommer hur mycket regn som helst på en dag. Har för mig att det kom cirka 100mm. Man hade inget torrt på sig och det var översvämning i källaren där vi bodde...

Sen minns man också att säkerhet var lite griniga. Tyckte inte om att man körde folk på släpvagnar eller att man lastade in 12 personer i en Volvo 745 och skumpade iväg över fältet. Tur att de inte såg allt som vi gjorde...

Bifogar en bild på de vackra Hultfredstälten på Not. De hade aldrig stått så här rakt och fint någon gång tidigare.
Taken fick dras med vilja och kofot. Kofoten för att vidga kanalerna. Enda sättet att sy igen dörrar var att leka med släggan en stund. Har nog aldrig varit så förbannad när jag har slagit upp tält nån gång...
 

Bilagor

Curium

Aktiv medlem
Bryggarn skrev:
fick inte besked om min funktionärsplats förrän ett par veckor innan lägret.
Det var ju riktigt tidigt jämfört med många av oss! Jag fick reda på det bara några dagar innan vad jag ungefär skulle vara. En kompis till mig fick reda på det när han kom dit.
 

voitcanon

Aktiv medlem
Ok då kanske det finns en risk att vi stöter på varandra igen :)
Själv ska jag dit som ist och har ingen aning alls vad jag ska göra....
 
ANNONS