Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Makroobjektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

MrStol

Ny medlem
Hej!
Jag är en kille på 14 år som letar efter ett bra makroobjektiv till min Canon D600. Det får högst kosta 2000 kr. Kan någon ge mig ett bra tips?
 

Sven Blomquist

Aktiv medlem
Kolla på köp o sälj

Fotosidans köp/sälj är bra för att hitta begagnade objektiv till vettiga priser. Där finns just nu (sök på EF macroobjektiv) många till salu och flera till 2000 kr eller mindre. Köp av någon i närheten så att du kan göra affär öga mot öga.
 

MrStol

Ny medlem
Fotosidans köp/sälj är bra för att hitta begagnade objektiv till vettiga priser. Där finns just nu (sök på EF macroobjektiv) många till salu och flera till 2000 kr eller mindre. Köp av någon i närheten så att du kan göra affär öga mot öga.
Hmm, gjorde som du sa men där kom bara upp en annons som kostade 2800 kr.
 

SD40T-2

Avslutat medlemskap
Hmm, gjorde som du sa men där kom bara upp en annons som kostade 2800 kr.
Har du sökt på Canon macro (med c och inte k)? Du kan ha både EF och EF-S objektiv på din kamera, så du behöver nog inte ange det i sökningen. Jag hittar några för <2000 och ett för 2000:- i alla fall.
 
ANNONS