Annons

Köpa dörnare , nybörjare

Produkter
(logga in för att koppla)

Znutt

Aktiv medlem
Tack för inputen.

Tänkte skillnad PRO - Standard för Phantom 4. Det är väl samma kamera olika flyg mode


Vad är skillnaderna Mavic Air och Mavic Pro samma som för P4

Lutar åt en Mavic. Får vl hålla ögonen öppna. Kommer kanske många som vill uppgradera till #2
 

gunnargren

Aktiv medlem
Tack för inputen.

Tänkte skillnad PRO - Standard för Phantom 4. Det är väl samma kamera olika flyg mode


Vad är skillnaderna Mavic Air och Mavic Pro samma som för P4

Lutar åt en Mavic. Får vl hålla ögonen öppna. Kommer kanske många som vill uppgradera till #2
Om jag kommer ihåg rätt, så har P4 standard 12 megapixlar, och pro:n (det vet jag säkert) har 20. Mavic Air har samma sensor som (alla fall samma upplösning på kameran) men något bättre videokvalitet än Mavic Pro. Sen finns P4 i advanced också, och då är det samma sensor som i Pro:n men lite färre sensorer för kontroll av hinder.
 

Znutt

Aktiv medlem
Om jag kommer ihåg rätt, så har P4 standard 12 megapixlar, och pro:n (det vet jag säkert) har 20. Mavic Air har samma sensor som (alla fall samma upplösning på kameran) men något bättre videokvalitet än Pro. Sen finns P4 i advanced också, och då är det samma sensor som i Pro:n men lite färre sensorer för kontroll av hinder.
Oj Det kunde blivit a fail. Helt rätt bara 12 på standard. Såg en sådan till bra pris. Men det är det ej värt.
http://dronesonvideo.com/dji-phantom-4-comparison/
Tack ännu en gång
 
ANNONS