Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem har "bokmärkt" mig eller mina bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
camag skrev:
Hur gör jag för att se det?
Jag måste vara dum, jag hittar det inte.

Jag vet några av mina bilder som är utvalda, jag har sett det på förstasidan.

Berätta för mig var det står.

/Catarina
Jag har också drabbats av partiell blindhet, ser heller inte något vid/under bilder jag vet är utvalda.
/Nonno
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ok. Då tror jag att vi tar felrapporten på allvar. En är ingen, men två är för många. Vi kollar.
 

Graylingman

Aktiv medlem
Går det möjligen att åstadkomma nån slags bevakning på detta? Dvs att jag får ett mail om någon väljer ut en av mina bilder. Alternativt en sammanställning av nåt slag på min sida.
 

Torleif

Aktiv medlem
Hittar ändå inget?!

Är funktionen avstängd, eller söker jag på fel ställe? Hittar inget under bilden varken i visa eller redigera läge, eller via "visa bilden som andra ser den".

mvh Torleif
 

peber

Aktiv medlem
Med andra ord så syns det bara något om bilden är vald av någon? Annars märks ingenting? *slurpar på morgonfikat och försöker väcka hjärnan...*

/Per
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ja just. Om bilden är utvald så kommer det en rad med information om vilka som valt och vid vilket datum.
 
ANNONS