Annons

Lol

Produkter
(logga in för att koppla)

gatsu

Aktiv medlem
Har för mig det finns en till efter det, när alla 4 kollar resultatet på displayen med...

Det var nån som la upp en länk till en sida som va full med såna fullträffar.
 

William Spiik

Aktiv medlem
Varför börjar folk över 20 års åldern att använda förkortningen LOL?

Ordet ska endast användas av oss extremt svettiga och fanatiska gamers, inga andra. Och då menar jag verkligen det.
 

flygnord

Aktiv medlem
förlåt mig william, men jag har använt lol sen du föddes ungefär..

du får gärna ge mig en förklaring till varför folk i min ålder, som var den första generationen där lol och liknande uttryck verkligen fastnade, måste sluta med dessa ord när vi har fyllt 20?
 

William Spiik

Aktiv medlem
förlåt mig william, men jag har använt lol sen du föddes ungefär..

du får gärna ge mig en förklaring till varför folk i min ålder, som var den första generationen där lol och liknande uttryck verkligen fastnade, måste sluta med dessa ord när vi har fyllt 20?
För att ni antagligen har mognat på och växt upp, men tydligen inte du.

Verkar som att du inte kan se min ironi.
 

flygnord

Aktiv medlem
För att ni antagligen har mognat på och växt upp, men tydligen inte du.
alla gånger jag hittills stött på kommentarer av dig på forumet så har du skaffat dig ovänner och fiender på grund av uttalanden du slänger ur dig, och fajter du söker.
Detta har också tyvärr bieffekten att bra trådar dör för att vi kommer från ämnet..

för att återgå till ämnet: fasen vilken skön bild. nån med fler liknande bilder?
 

William Spiik

Aktiv medlem
alla gånger jag hittills stött på kommentarer av dig på forumet så har du skaffat dig ovänner och fiender på grund av uttalanden du slänger ur dig, och fajter du söker.
Detta har också tyvärr bieffekten att bra trådar dör för att vi kommer från ämnet..

för att återgå till ämnet: fasen vilken skön bild. nån med fler liknande bilder?
Okej, förlåt bubben.

Kompisar? <3
 
ANNONS