Annons

Adobe Photoshop Elements 2018 / windows 10

Produkter
(logga in för att koppla)

abbe-l

Aktiv medlem
Hej

Jag har window 10 och såg på Microsoft store att det finns Adobe Photoshop Elements 2018 att ladda ned för nästan en tusenlapp men just nu nedsatt 300kr

Är det någon som har har testat o har det hemma o tyxker det är ok?

mvh Abbe
 

PFH

Avslutat medlemskap
Jag använder Elements 2018 på min bärbara med Windows 10 med fint resultat. Elements fyller alla mina behov, vill äga mitt program och inte vara fast i ett abonnemang. Saknar inte mitt gamla Photoshop.
 

Ventures

Aktiv medlem
Jag köpte det nyligen också då jag tycker jag klarat mig bra hittills med "PSE" 8, men den versionen ville inte samarbeta så bra med stora filer från D810. Dessutom öppnade åttan inte raw-filer från vare sig den eller Sony RX100.
Jag är heller ingen anhängare av prenumerationsvarianten som blir väldigt dyr i längden om man inte har firma att dra av det på.
Lite besviken blev jag på PSE2018 då de hade stuvat om de funktioner jag brukade använda. Man får gå in i "nybörjarläget" för att hitta funktioner som panorama- och gruppfotosammanslagningar. Det finns säkert bättre sätt men jag har inte haft tid att sätta mig in i det hela och det brukar ju alltid vara så med uppdaterade program att man inte ska hitta som förut. Några "knasiga" nya funktioner kom också med. Hur användbara de är visar sig. Det verkar funka bra med mitt windows 7/64.
 
ANNONS