Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Krisiun

Aktiv medlem
Manic Monday på Rajala. Tänkte att de skulle ha några spännande erbjudanden eftersom det bara handlar om en dag. Och för all del, priserna är bra. Men deras påstådda ordinarie priser är ju rena lurendrejeriet. 52290 kr för en 1D mk IV? Enligt listningen på Prisjakt har den kostat 44900 kr hos Rajala tidigare. Visst är kampanjpriset på 39990 kr ett mycket bra pris. Men seriositeten försvinner all världens väg när man försöker påstå att det är en besparing på dryga 12000 i stället för 5000 kr. Trist.
Jo, "ordinariepriserna" är rätt saltade. Sigmas 120-300 för 28969:-.... fan Cyberphoto har den nya (med OS)för 19895:-. Ordinariepriset på 28969:- är vansinnigt, även rea-priset på 17900:- framstår inte som någon vidare bra deal.
 

PMD

Aktiv medlem
Det var tråkigt. Jag har handlat mycket av Kungsholms Foto genom åren. Alltid bra priser och trevligt bemötande.

Det står inget på deras hemsida om utförsäljningen.
 

Petandsto

Aktiv medlem
Oj, skall de bomma igen? Vad synd. P nätet kan man inte utläsa något om priserna men har du varit där och vet du hur mycket de satt ner priserna?
 

Egoboy

Aktiv medlem
Det var tråkigt. Jag har handlat mycket av Kungsholms Foto genom åren. Alltid bra priser och trevligt bemötande.

Det står inget på deras hemsida om utförsäljningen.
Priser har lagts upp på hemsidan och är på g på prisjakt, mer info är på gång även på hemsidan, rejält prisnedsatta tillbehör osv.
 

Egoboy

Aktiv medlem
Eh va? Jag ser då inga nya priser eller info? Skämta aprillo?[/QUOTE

Taget från prisjakt. 157 priser indexerade billigast på 51 av dessa, är väl ganska mycket för att vara en liten fotobutik. Hur som helst stänger dom 2a juli, infon är inte uppe än men så är det iaf.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Adobe erbjuder Lightroom för 980 kr plus moms. Förutsättningen är, om jag förstår rätt, att man har en licens på Elements. Om man inte redan har det sparar man alltså pengar på att köpa både Elements och Lightroom istf bara Lightroom. Gäller till den 7 juni.
 

Patrik68

Aktiv medlem
Den kostar 2039 Euro på cameranu.nl. Frakt kostar 25 Euro. Summa 2064 Euro vilket blir ungefär 18350 kronor.
Den 11 januari så sålde Rajala 5dmkII med 24-105is för 20910kr med rabatten som man fick per epost.
Fattar inte hur priserna kan ändras upp och ner så mycket?
 

infraröd

Medlem
Den kostar 2039 Euro på cameranu.nl. Frakt kostar 25 Euro. Summa 2064 Euro vilket blir ungefär 18350 kronor.
Ja det var ett ännu bättre pris. Men jag föredrar att ha en butik att kunna besöka om jag skulle få något problem med gluggen.

Håkan: Enligt Prisjakt sålde Rajala gluggen för lägst pris av alla butiker de jämför mellan. Hade jag haft tillgång till den fjärde dimensionen och kunnat färdas tillbaka i tiden... ja då hade jag köpt objektivet för det priset du hänvisar till. =)
 

WebDog

Aktiv medlem
Adobe erbjuder Lightroom för 980 kr plus moms. Förutsättningen är, om jag förstår rätt, att man har en licens på Elements. Om man inte redan har det sparar man alltså pengar på att köpa både Elements och Lightroom istf bara Lightroom. Gäller till den 7 juni.
Var hittar man detta erbjudande??? Har kikat på diverse sidor men hittar ingenting :(
 

Svarfvar

Aktiv medlem
nya macbook pro 8990:-

Billigt på mediamarkt.

Sen har Rajala canon 550d med 18-135 för 7800kr ord.pris är 13990:- det är ju fantastisk rea på
deras ordinarie pris om det någonsin har existerat...
 
ANNONS