Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

hlse

Aktiv medlem
Jag har köpt! Längtar tills den kommer, hittills har jag haft 350D, så jag ser fram emot att få hem den!
Attans! Jag som köpte i början på Januari. Där förlorade jag ett par lappar... men vad gör det. Det är en skitbra kamera så jag kan bara lyckönska dig till ett bra köp! Hoppas du har lite EF-optik till den.
 

v2_

Medlem
Inlägg som Cyberphoto gjorde på deras facebooksida. Man får två Transcend SecureDigital SDHC 16GB Class 10, 20MB/s minnen på köpet.

" GOPRO! Köp en GoPro Hero 2 så bjuder vi dig som följer oss på Facebook på 2st 16GB Klass 10 minneskort och ger dig fri frakt! Förbered dig till fjällresan med en häftig kamera. Gäller begränsat antal.

Beställ genom att ringa oss, 090-200 70 00

http://www.cyberphoto.se/pri_actionkameror.php "
 

afe

Aktiv medlem
Över nätet antar jag, man får väl inte kartongen..
Är för dålig på engelska
Det är nog i kartong, men den är restnoterad och med frakt, tull och moms blir kostnaden ungefär 1600:-

Om du beställer den direkt från Adobe på nätet (i svenska Adobe Store) kostar den nu ungefär 1400:-, och priset är ungefär samma oavsett om du väljer kartong eller nedladdning. Som svensk får du inte handla från amerikanska Adobe Store.
 

v2_

Medlem
Cyberphoto har Kampanj på väskor i morgon.

Från facebook:
" Imorgon! Vi kör kampanj på väskor från BOBLBEE, LowePro, National Geographic, Panasonic, Kata, Dörr och många fler imorgon - priserna gäller endast imorgon så börja kolla efter vilken väska som just du skulle vilja ha...

Tipsa gärna oss om vilken väska du vill se på kampanjen!

http://www.cyberphoto.se/pri_case.php "
 

Hermanssson

Aktiv medlem
Cyberphoto:
" Väskor! Idag har vi superpriser på massor av väskor - som vi skvallrade om igår. Kolla in Gollas läckra SLR-väska som vi (endast idag!) säljer för 99kr. Massor av väskor från LowePro, Kata m.fl. till superpriser.

Endast idag...

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=GollaSLR "
LowePro Flipside 400 AW Svart beställd! Den hann ta slut i lager från att jag började titta och fundera till dess att jag beställde... men men, måste ha den först 14 mars, det lär de hinna med.
 

Bofoto2

Aktiv medlem
Blixt

Cyber säljer Dörr DAF 42 med enkel laddare och 4 st av nya typen
av NiMh batterier på köpet, 1295:- , bra för en hygglig blixt.
 

hpz

Aktiv medlem
430ex blixten på köpet på canon 7d måste ses som bra deal? Cyberphoto kör det även på 5d markII. Kanske för att trean kommit?
 

PMD

Aktiv medlem
Det är inte alls dumt. Scandinavian Photo körde samma sak, fast för EOS 60D, bara ett par månader efter att kameran hade presenterats. Jag köpte en förstås. :)

Kolla bara att priset är i nivå med konkurrenternas.
 

tommypeters

Aktiv medlem
430ex blixten på köpet på canon 7d måste ses som bra deal? Cyberphoto kör det även på 5d markII. Kanske för att trean kommit?
Det beror ju på vad totalpriset blir. Cyberphoto hade någon sådan drive med blixten på köpet för ett par månader sedan där de ändå var långt ifrån billigast. Deras drive med 430EXII för 1995:- för ett tag sedan var då bättre.

Men den här gången ser erbjudandet bra ut, blir cirka 700:- för blixten.
 

tommypeters

Aktiv medlem
Är inte så säker på att det fanns med när jag kollade innan, tittade igenom två gånger. Men kan ju ha blivit "hemmablind"... ;-)

Det gör ju i alla fall paketet något bättre, även om det objektivet kanske inte är det första man tänker sig ihop med ett 60D så är det ju klart billigare än vad någon annan butik tar för ett 60D-hus. Och fri frakt.
 
ANNONS