Annons

Ta bort automatisk förnyelse av tidningen

Produkter
(logga in för att koppla)

larjo

Aktiv medlem
Ser att ni börjat med otyget med automatisk förnyelse av prenumeration både på medlemskap och tidning.
Jag tryckte bort automatisk förnyelse av medlemskapet men ser att det fortfarande är kvar på tidningen. Hittar heller ingenstans där jag kan ta bort detta. Något som saknas?
 

nonno

Aktiv medlem
Varför har Fotosidan börjat med automatisk förnyelse av prenumeration på medlemskap? Känns bara urbota dumt.
Kan man inte få välja själv om det ska ske automatiskt eller manuellt?
 

nonno

Aktiv medlem
Oj, nu får jag göra en pudel. :)
Jag hittade en knapp på "min sida" där man kan stänga av automatisk förlängning. Riktigt bra att man får möjlighet att välja.
 

PMD

Aktiv medlem
Tack Nonno! Nu har jag avslutat mitt löpande plusmedlemskap därför att jag vill utnyttja novemberrabatten som beskrivs på
https://www.fotosidan.se/membershop/plus-extra.htm

Men på den sidan står det fortfarande att jag har en löpande prenumeration.

Enligt sidan med knappen för avbrytande av förnyelse gäller mitt medlemskap "till 2018-11-27 och avslutas sedan på din begäran". Jag gissar att det istället ska stå "till och med 2018-11-27" så om jag har rätt kan jag köpa en rabatterat plusmedlemsskap efter midnatt. :)

(Det vore ju trevligt om någon ansvarig från Fotosidan deltog i den här typen av trådar och redde ut sånt som är lite obskyrt).
 

PMD

Aktiv medlem
Det stämde som jag trodde, så efter midnatt kunde jag köpa ett nytt rabatterat medlemsskap.
 
ANNONS