Annons

högerklick på fotosidan funkar inte längre

Produkter
(logga in för att koppla)

patrikmalmberg

Aktiv medlem
NÄr jag surfar runt på fotosidan brukar jag alltid högerkicka och öppna intressanta diskussioner och bilder i en ny tab på min firefox.

Sedan några dagar (tror jag) tillbaka så får jag inte upp någon meny när jag högerklickar. Är det något som medvetet har lagts in för att förhindra det, eller är det någon bugg nånstans.

Jag sitter på en mac med firefox.

Ohyggligt irriterande iallafall!
 

Didgeridoohan

Aktiv medlem
Låter som om det är något hos dig som är fel, för hos mig fungerar det utmärkt. Sitter i och för sig på en PC, men jag kör Firefox och har inga problem.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag undrar om det inte är en Firefox inställning, som är lite dolt. Har för mig att man slår på det mha av ngn rad kod. Eller så har jag drömt det..
 

vaktmästaren

Aktiv medlem
patrikmalmberg skrev:
NÄr jag surfar runt på fotosidan brukar jag alltid högerkicka och öppna intressanta diskussioner och bilder i en ny tab på min firefox.

Sedan några dagar (tror jag) tillbaka så får jag inte upp någon meny när jag högerklickar. Är det något som medvetet har lagts in för att förhindra det, eller är det någon bugg nånstans.

Jag sitter på en mac med firefox.

Ohyggligt irriterande iallafall!
Det funkar i varje fall alldeles utomförträffligt i IE7.
 

vaktmästaren

Aktiv medlem
Re: Re: Re: högerklick på fotosidan funkar inte längre

patrikmalmberg skrev:
IE7 är inget alternativ.

Men, av någon anledning så fungerar det nu igen. Måste ha varit något på min dator som blev fel.
Men Safari 3 då? Jag kör betan av Safari 3 på Windows och det funkar bra.
 

ThomasC

Aktiv medlem
patrikmalmberg skrev:
NÄr jag surfar runt på fotosidan brukar jag alltid högerkicka och öppna intressanta diskussioner och bilder i en ny tab på min firefox.

Sedan några dagar (tror jag) tillbaka så får jag inte upp någon meny när jag högerklickar. Är det något som medvetet har lagts in för att förhindra det, eller är det någon bugg nånstans.

Jag sitter på en mac med firefox.

Ohyggligt irriterande iallafall!
Jag sitter på en Mac med Firefox 2.0.0.11, och har inga som helst problem med högerklick...
 
ANNONS