Annons

"Bevaka trådar" enbart via hemsidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

QoS

Avslutat medlemskap
Har upptäckt den fantasitska funktionen på "Bevaka Disskussioner", undrar om det går att slå av email bevakningen så att man slipper få mail varje gång nån svara på en tråd, men ändå kan gå in på "Bevaka Disskussioner"-sidan för att se sina favorit trådar?

- QoS
 

Hampus

Aktiv medlem
Detta är något som borde finnas för alla typer av bevakningar! Att få massa extra brev är inget man vill.
 

acke

Avslutat medlemskap
Fortsätter på temat bevakningar:
Jag efterlyser möjlighet till automatisk bevakning av alla egna bilder och alla bilder man kommenterar. Det är jobbigt att registrera varje bevakning manuellt, tycker jag.

Kanske finns autobevakning redan, isf har jag missat vart man väljer detta....?
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Bevakningsmejl på dina egna bilder finns redan om man har silver- eller guldmedlemskap.
gå in på bevakningar/ lägg till bevakning/ och klicka på "mina bilder" (ungefär)

Men det där med att ha bevakning på bilder man kommenterat vet jag inget om
 

acke

Avslutat medlemskap
Kalasbra, jag har missat den funktionen. Tänk om det dessutom fanns "Bevaka alla bilder som jag har kommenterat", det vore väl praktiskt?
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Jo Acke, men med en reservation.
Om man kommenterar en populär bild som får väldans massa kommentarer då kommer mejlen vara proppfull med bevakningsmejl.
 

acke

Avslutat medlemskap
Jo, jag håller med i originalfrågan. Det borde gå att få bevakningarna på annat sätt än via mejl.
 

Sinuslinus

Aktiv medlem
Om man får ett (1) mejl med en länk till en sida där man ser att några av bilderna man har bevakning på har blivit kommenterade.

Alltså skicka ut ett mejl med en hänvisning och den hänvisade sidan uppdateras varje gång man får en ny kommentar, istället för som nu att uppdatera via mejl.
Det skulle resultera i att man bara får ett mejl men att man på samma sätt blir informerad.
 
ANNONS