Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

martley

Aktiv medlem
Nu är det visserligen bara en knapp halvtimme kvar på "Black Friday", men fram till midnatt säljer Elgiganten fortfarande Canon EF 75-300 4-5.6 III för 1990, vilket väl får anses som ett ganska bra pris, även om jag inte villhöver ett sånt själv tillräckligt för att nappa på det erbjudandet.
 

Third eye

Aktiv medlem
Kaffebrus.com kör hyggligt hård rea på saker du inte visste att du behöver :)

Blev några np-f batterier (kan inte ha för många), paraplyer och softboxar, strax under ebaypriser.
 

Jan af Lisö

Aktiv medlem
Sjukt mycket kamera för pengarna, för den som är bekväm att fota via pekskärm.

Älskar själv min M100 och skulle köpa fler på fläcken om jag hade användning för fler :) Super som resekamera eller som komplement till större systemkamera. Har bara lovord för den.

https://www.elgiganten.se/product/foto-video/systemkamera/EOSM100BK/canon-eos-m100-csc-kamera-15-45-is-stm-obj-svart
Tyvärr bara på vissa varuhus, kan inte beställas för postleverans. Synd
 

Bengf

Aktiv medlem
Sjukt mycket kamera för pengarna, för den som är bekväm att fota via pekskärm.

Älskar själv min M100 och skulle köpa fler på fläcken om jag hade användning för fler :) Super som resekamera eller som komplement till större systemkamera. Har bara lovord för den.

https://www.elgiganten.se/product/foto-video/systemkamera/EOSM100BK/canon-eos-m100-csc-kamera-15-45-is-stm-obj-svart
Vad tusan Richard, har du hela Canons sortiment, inte länge sedan du köpte M50 -:)-:)
 

rronnbac

Aktiv medlem
Vad tusan Richard, har du hela Canons sortiment, inte länge sedan du köpte M50 -:)-:)
Oops! :) Det är sant. M100 var egentligen tänkt för en bekant, men av olika skäl blev den kvar hos mig, och jag har haft svårt att göra mig av med den, för att den är så himla nätt och fin. Älskar den lilla inbyggda blixten som kan bouncas, så det händer att jag har både M100 och M50 med, för att slippa byta objektiv, och iom att M100 är så liten så blir det bara några hundra gram extra.
 
ANNONS