Annons

Var köper ni film? Och vad köper ni?

Produkter
(logga in för att koppla)

markbe

Avslutat medlemskap
Fujicolor C200, Fuji Superia 200, Agfaphoto Vista 200, Kodak Color Plus 200, Kodak Farbwelt 200, och Kodak Gold 200.

När det gäller Agfaphoto Vista 200 är det förmodligen ompackad Fujifilm, när det gäller Kodak så är det bara Gold 200 som listas på deras officiella webbsida, men tydligen går det andra varianterna att få tag på också.
 

riknik

Aktiv medlem
Nån som har tips på alternativ till den billiga Tudor-filmen? Jag köper gärna i typ 10-pack.
Här har du ruskigt billig film. Jag har dock ingen aning om kvaliteten men uttrycket "man får vad man betalar för" brukar stämma ganska bra.
http://www.macodirect.de/colour-print-film-p-3072.html?osCsid=a43f8f8c73e2bfb438467c8c71aea22d

Tänk på att fraktavgiften tillkommer. Denna tjänar man dock in fort om man beställer för några hundra. Mycket som Maco säljer är nästan halva priset mot webbutikerna i Sverige. Det är synd att det är så, jag hade förstås helst stöttat svenska handlare
 

olind

Aktiv medlem
Jag kollade runt lite men de blev så dyrt med frakten så jag beställde lite olika från brunos denna gången. De funka så smidigt förra så :)
 

Yonazarith

Aktiv medlem
Det senaste har jag sökt runt på ebay och köpt den vägen, från olika håll... Bra resultat både med färg och svartvitt, utgångsdatumen är ofta snart/nyss, men det har inte varit några problem hittills. Har gått att komma ner till bra priser för det mesta jag sökt efter, men film kostar...
 
ANNONS