Annons

Bild i Galleri FS

Produkter
(logga in för att koppla)

222

Medlem
Hej!
Har laddat upp en bild till Galleri FS för flera månader sen.
Har inte fått svar på avslag eller godkännande sen dess.
Får ingen svar på mina mail där jag undrar varför? Tänkte att den kanske har "ramlat" ur systemet på något sätt, men när försöker lägger in den igen får jag meddelandet "already exists"?
Någon som har en aning vad det handlar om? Eller har jag missat något väsentligt?
Tacksam för svar!
 

afe

Aktiv medlem
Ibland längre stämmer väl rätt bra? ;)

Jag har intet med GFS att göra så skäll inte på mig ...
 

Peter-L

Aktiv medlem
Jag laddade upp en bild i September.... Ingen respons, på 4 månader, så jag tog bort den. Men det suger verkligen. Samtidigt så kan man leva utan GFS.
 

PeterEskilsson

Aktiv medlem
Bara spontant hoppar in och nämner att jag idag fick svar om att bilden inte kommer in i GFS. Fast jag minns inte vilken bild eller när, så det var nog längesedan som jag ansökte...
 

Photosession

Aktiv medlem
Jag provade att lägga in en bild till GFS för en eller ett par veckor sedan men fick då beskedet att den redan var inlagd.

Kommer inte ihåg när jag testade tidigare men har inte heller fått något besked om bilden vad jag vet.
Så tidsmässigt bör nog den bilden ha blivit inlagd för säkert 8-12 månader sedan. Och har jag inte fått något besked på den bilden ännu så känns det lite så där faktiskt om jag ska vara ärlig.
 

andreas_jensen

Aktiv medlem
Det har tagit allt ifrån någon dag till några månader för mig av få in mina bilder i GFS. Populära bilder verkar komma in fortare än andra.
 

andymetal

Aktiv medlem
Galleri FS fråga

Tjenare,

Har letat men finner ingen info kring min fråga. När någon klickar på ens bild i Galleri FS uttagningen räknas dessa visningar med när jag själv går in på min bild och ser hur många som har kikat på den? Har väldigt svårt att tro att ett par stycken endast har kikat på min bild, om man går efter den kvalitén som finns i denna grupp. Tacksam för svar :)

MVH
Andreas
 

mattew

Aktiv medlem
Jag har laddat upp en bild i Galleri FS för ett par veckor sedan, när jag försöker ladda upp en till så står det att jag redan laddat upp en bild de senaste 24 timmarna så jag kan inte ladda upp fler. Ska det vara så eller är det den bugg?

/Mattias
 

andymetal

Aktiv medlem
Jag har laddat upp en bild i Galleri FS för ett par veckor sedan, när jag försöker ladda upp en till så står det att jag redan laddat upp en bild de senaste 24 timmarna så jag kan inte ladda upp fler. Ska det vara så eller är det den bugg?

/Mattias
Det skall vara så, annars missbrukas det tyvärr.
 

mattew

Aktiv medlem
Ok men varför står det 24 timmar? Jag har ju inte laddat upp nåt på flera veckor? Förvirrande
 

Photosession

Aktiv medlem
Sedan jag skrev mitt senaste inlägg i februari så har det inte hänt ett dugg. Jag har fortfarande inte fått något besked på min bild och kan väl bara säga att det irriterar mig en del.
 

ArneB

Aktiv medlem
Jag har laddat upp en bild i Galleri FS för ett par veckor sedan, när jag försöker ladda upp en till så står det att jag redan laddat upp en bild de senaste 24 timmarna så jag kan inte ladda upp fler. Ska det vara så eller är det den bugg?

/Mattias
Kan det vara så att du laddat upp samma bild till en annan grupp/pool de senaste 24 timmarna?
 
ANNONS