Annons

Fick ingen tidning i brevlådan.

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

majkmajk

Ny medlem
Hej.

Jag blev bronsmedlem och tog samtidigt en prenumeration på tidningen.
När tiden väl var inne för ett nytt nummer så dök ingen tidning upp.
Jag har försökt hitta någon att kontakta angående detta, men det enda
jag hittade var att skicka en fråga via frågeformuläret under fliken "Om Fotosidan/Kontakta Oss" vilket inte har resulterat i något svar.
Kan inte tänka mig att jag är ensam om att inte ha fått någon tidning, och de flesta tidningar jag haft problem med har alltid haft kontaktinformation på ledarsidan till vart man vänder sig vid missnöje eller prenumerationsproblem.

Så vad jag önskar (bortsett från tidningen jag betalt för) är bättre information om vart man vänder sig när prenumerationen uteblir.


Mvh
Micke
 

skogsbaronen

Aktiv medlem
Har inte heller speciellt goda erfarenheter av prenumerationen i fråga. Jag har dock inte brytt mig speciellt mycket, tidningen är ny och grön, men jag ser gärna att det sker lite förbättringar på den punkten.
 

Torparfarsan

Avslutat medlemskap
Låter inte bra. Så jag kommer nog att avstå från att prenumerera. Betalar hellre ett par kronor mer och får tidningen lite snabbare.

Har vid prenumeration av andra tidskrifter haft just det problemet att tidningen kommit till butikerna i god tid innan man som prenumerant har fått den i brevinkastet. Har då snabbt avslutat prenumerationen och samtidigt klart och tydligt informerat om orsaken.
 

cakon

Aktiv medlem
Själv har jag fått två ex :) Det första var trasigt pga slarvig brevbärare (tidningen är tydligen inte inplastad). Jag kontaktade martin.krall@idg.se som skickade mig ett nytt och helt ex. Tycker att kontakten med utgivarna funkat kanon.
 

Walle

Aktiv medlem
Är det inte bättre att ta prenumerationsärenden direkt med prenumerationsavdelningen? Det är väl IDG som ger ut tidningen, skulle därför gissa att det är till IDG man vänder sig med prenumerationsärenden, inte till fotosidan.se.

Mitt nummer kom för några dagar sedan som det skulle.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Tidningen skall ABSOLUT komma till prenumeranterna för butik. Det är ju den stora grejjen med prenumeration. Jag skall kolla upp datumen för flödet. Det är IDG som kör flödet och de gör ju tidningar per parti och minut så jag tror egentligen inte att det är något fel där. Dock finns det två felkällor:

- Posten har helt enkelt inte levererat tidningen.
- Butikerna lägger ut tidningen tidigare än det datum som är satt som presentationdatum (dvs 3 sep).

Har ni problem med er prenumeration så skicka ett mail till kundservice@idg.se, och ange er adress och att det gäller Fotosidan Magasin.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS