Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med betalning Fotosidan Magasin

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag har inga klagomål på Fotosidan (åtminstone inte ännu), men jag är lite orolig för framtiden. Har tidigare meddelat att jag fick båda mina prenumerationer parallellt, fick alltså två nr samtidigt, och det får jag fortfarande.

Det har jag ingen användning för (även om jag i och för sig ger bort extranumret till någon av mina fotokompisar) - men vill förstås att mina båda prenumerationer ska läggas efter varandra.

På det ena exet står det 1317353 och på det andra 1945997.
Tack för bra felrapport! Det stämmer att du har två parallella prenumerationer. Det är fel och jag tror att "felet" är att det är en liten liten diff i adressen (det är samma adress men skrivet lite olika, vilket i sin tur nog beror på att Klarna skriver ut adress enligt folkbokföringens logik). I prensystemet så är det egentligen inget konstigt med att två prenumerationer kan ligga på samma adress (beroende på tex två olika Anders Jonsson som bor på olika våningar i samma höghustrappa). Fast i detta fallet var det givet att det var samma person det gällde. Jag har bett kundservice justera upp så det blir rätt. Tack än en gång!
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Tack för bra felkorrigeringsrespons!

Jo, det finns inga värre petimetrar än datorer. Till råga på allt stog båda mina förnamn på den ena prenumerationen, inte bara det jag normalt använder. Då kan det ju absolut inte vara samma person enligt konventionell datorlogik. Adressen med det förnamn jag använder (Gunnar) har jag själv sänt in, medan det med båda kommer från folkbokföringen (inkl. det krångliga 414 LGH 0901 istället för 414-91, som har gällt i över 20 år).
 
ANNONS