Annons

När får man fotosidan magasin

Produkter
(logga in för att koppla)

roffe 64

Medlem
Hej
Är det nån som vet när man får magasinet när man har betalat magasinet + medlem
Bet gjordes 30/7 jag trodde att den senaste tidningen skulle komma direkt
Nån som vet ?
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Hej
Är det nån som vet när man får magasinet när man har betalat magasinet + medlem
Bet gjordes 30/7 jag trodde att den senaste tidningen skulle komma direkt
Nån som vet ?
Nummer 4/2013 skickas iväg till prenumeranterna den 24 juli. Ditt första nummer blir därför nr 5.
 

BeriJan

Aktiv medlem
Kanske vore en trevlig gest mot nya medlemmar att så fort de betalat in och blivit medlemmar så får det ett exemplar av det senast utgivna numret av tidningen.
 

roffe 64

Medlem
Kanske vore en trevlig gest mot nya medlemmar att så fort de betalat in och blivit medlemmar så får det ett exemplar av det senast utgivna numret av tidningen.
Ja det känns lite snålt att inte sicka tidningen
Men jag bet i en skarv mellan nr 4- 5 så det kan vara en förklaring varför jag inte får nr 4
Men jag håller med dig
 

reim

Aktiv medlem
När ni publicerar en artikel om nytt nummer föreslår jag att ni i den skriver vilket datum tidningen förväntas komma till prenumeranterna. När kan jag se fram emot att få nr 2/2014 i lådan?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Tyvärr ringde vårt tryckeri efter att vi publicerat nyheten och meddelade att det blivit ett fel vid utskicket; Fotosidan Magasin-adresserna har förväxlats med en annan adresslista. Detta innebär att tryckeriet måste trycka om tidningen och sedan skicka iväg den igen. Tyvärr tar sådant flera dagar att genomföra, plus att distributionen tar sin tid. Vi har fått besked att senast i slutet av nästa vecka (21 mars) skall alla ha fått sin tidning.

Alla prenumeranter skall ha fått ett mail om detta under eftermiddagen.

Vi ber verkligen om ursäkt för strulet.
 

Kurbitz

Aktiv medlem
När ni publicerar en artikel om nytt nummer föreslår jag att ni i den skriver vilket datum tidningen förväntas komma till prenumeranterna. När kan jag se fram emot att få nr 2/2014 i lådan?
Har du inte fått mailet ifrån fotosidan angående detta?

Senast i slutet av nästa vecka (21 mars) skall alla ha fått sin tidning.
 
ANNONS