Annons

Creative Cloud alla program

Produkter
(logga in för att koppla)

mjoensson

Medlem
Hej.
Jag undrar om det är någon som uppgraderat från photopaketet till cloud paketet alla program och fått rätt pris 358,75 men för mig har de dragit 598.75.
Mvh Marcus
 

cowboy

Aktiv medlem
Ja, jag betalar 358:75 /månad i 12 månader för "alla" CC-program

Hej.
Jag undrar om det är någon som uppgraderat från photopaketet till cloud paketet alla program och fått rätt pris 358,75 men för mig har de dragit 598.75.
Mvh Marcus
Jag uppgraderade inte (jag hade köpta individuella äldre program) utan jag beställde paketet från scratch.
Jag beställde 2018-11-21 och har sedan dess betalt 358:75/månad.
Om jag minns rätt så gäller det lägre priset i 1 år från beställningsdatumet, därefter ökar det till ordinarie pris.
 

cowboy

Aktiv medlem
Jag vill minnas att erbjudandet som jag nappade på var ett "black friday"-erbjudande som bara gällde om man beställde under en begränsad tidsperiod i november 2018.
 

Third eye

Aktiv medlem
Ja jag har det, och när jag var inne idag flr att se hur länge det gällde så fick jag upp en annons igen om erbjudandet flr 358kr. Jag såg det pc-vägen men ser det inte via paddan.
Skaffade det i november men det strulade som fasen, så supporten fick avsluta mitt konto och starta en ny plan på helt nytt konto för att ge mig dealen.
Samma sak när vi fick 6 månader CC på köpet när man köpte Intuos Pro, strulade och slutade med nytt konto.
Kolla ned supporten.
 

mjoensson

Medlem
Hej.
Tack för alla svar. Jag har varit i kontakt med adobe och de rensade kontot men de kunde inte lägga in programpaketet på nytt så de ville att jag skulle göra det så nu har de plockat bort programaketet 2 gånger så nu ger jag upp och lägger in photoshop photopaketet och det strular de ska återkomma inom 24-timmar.

Mvh Marcus
 
ANNONS