Gammal 2009-04-26, 12:27
Azzar

Arg Dave Hill-effekten
Hej!

Läste i senaste tidningen om Dave Hill-effekten, resultatet var inte vackert, musikerna ser ut som vaxdockor!

Med vänlig hälsning

Assar Nordfors
Gammal 2009-04-26, 12:56
anesthetist

Det finns många tidningar! Vilken läser du?
Var kan vi se det resultat du talar om?

Kurt-Evert
Gammal 2009-04-26, 13:09
Azzar

Tummen ner
anesthetist skrev: Det finns många tidningar! Vilken läser du?
Var kan vi se det resultat du talar om?

Kurt-Evert
Om du inte fattade det, så kan jag tala om att det gäller Fotosidan Magasin NR 1 2009

Assar
Gammal 2009-04-26, 13:23
Gården

Azzar skrev: Om du inte fattade det, så kan jag tala om att det gäller Fotosidan Magasin NR 1 2009

Assar
Raderade inlägget. Sorry.

Senast redigerad av Gården den 2009-04-26 klockan 13:31.
Gammal 2009-04-26, 13:29
ESS

Azzar skrev: Hej!

Läste i senaste tidningen om Dave Hill-effekten, resultatet var inte vackert, musikerna ser ut som vaxdockor!

Med vänlig hälsning

Assar Nordfors
Hans bilder är ju iaf intressanta.

Får du till något mycket bättre när du soppar med din film eller?
Gammal 2009-04-26, 13:49
Azzar

ESS skrev: Hans bilder är ju iaf intressanta.

Får du till något mycket bättre när du soppar med din film eller?
Det är inte frågan om bra eller dåligt, jag tycker att ansikten
i bilden är vaxdockeliknande. I övrigt är det superbt!
Assar
Gammal 2009-04-26, 14:02
sespalan

Jag kan göra exakt likadant som Dave Hill. Magi kallar jag det.

Det tycker jag är vackert.

Sen såg jag i en annan bok på biblioteket om en annan Hill effekt som också var skitfräck. Lite småcool med vita halos och sånt.

En annan bild såg jag nere vid kiosken. Det var faktiskt en reklambild som säkert hade sin inspiriation hämtat från Dave Bill. Pölse och läsk reklam var det. Snyggt såg det ut mot gråbakgrund.

En annan Grave Kill Bild jag såg i digitalfototidningen var ungefär som Dave Highhills effekt med snygg svart och vit redigering.

OCH för att inte tala om den gången jag var uppe i fjällen på afterski på det där stället och så såg jag en underbar bild i deras riktigt fräscha meny. En otroligt fräck bild på en välsmackande gulash-soppa i postneo-framkallat vis. Riktig Babe Gill effekt där.
Gammal 2009-04-26, 14:22
Azzar

Glimt
sespalan skrev: Jag kan göra exakt likadant som Dave Hill. Magi kallar jag det.

Det tycker jag är vackert.

Sen såg jag i en annan bok på biblioteket om en annan Hill effekt som också var skitfräck. Lite småcool med vita halos och sånt.

En annan bild såg jag nere vid kiosken. Det var faktiskt en reklambild som säkert hade sin inspiriation hämtat från Dave Bill. Pölse och läsk reklam var det. Snyggt såg det ut mot gråbakgrund.

En annan Grave Kill Bild jag såg i digitalfototidningen var ungefär som Dave Highhills effekt med snygg svart och vit redigering.

OCH för att inte tala om den gången jag var uppe i fjällen på afterski på det där stället och så såg jag en underbar bild i deras riktigt fräscha meny. En otroligt fräck bild på en välsmackande gulash-soppa i postneo-framkallat vis. Riktig Babe Gill effekt där.
Ja visst har Dave Hill effekten sina fördelar, det blir superbt,
frånsett de hudtoner jag såg i Fotosidan NR 1 2009. Men det övriga i bilden underbart vackert! Men jag måste väl få tycka att musikernas ansikten i bilden liknar vaxdockor, eller får jag inte tycka så?

Assar
Gammal 2009-04-26, 14:23
lumor_

Roligaste tråden på länge :D
Gammal 2009-04-26, 14:40
anesthetist

Azzar skrev: Men jag måste väl få tycka att musikernas ansikten i bilden liknar vaxdockor, eller får jag inte tycka så?

Assar
Är det någon som har nekat dig att tycka att dessa ansikten liknar vaxdockor? Jag ser bara att olika personer framför sina personliga åsikter.

Kurt-Evert
Tråden är stängd

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:41.

Elinchrom ELB 500 TTL