Annons

Tråd- eller fjärrutlösare till A7r iii sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Stene_68

Aktiv medlem
Jag kör ofta med mobilen eller paddan, funkar super, varför vilja köpa en till pryl att tappa bort?
Min "nya" mobil (som jag fick överta av en släkting) verkar inte funka alla gånger när man "trycker" på skärmen, men jag kan väl kanske kan göra ett försök ändå. Om du har lust får du gärna försöka förklara hur man kopplar ihop mobilen med kameran för jag lyckas inte med det. Har en Galaxy S6 om det har någon betydelse. Har inte installerat programmet i kameran utan bara försökt välja nätverk och då inte fått upp mobilen i listan.
 
Senast ändrad:

Janne H

Aktiv medlem
Min "nya" mobil (som jag fick överta av en släkting) verkar inte funka alla gånger när man "trycker" på skärmen, men jag kan väl kanske kan göra ett försök ändå. Om du har lust får du gärna försöka förklara hur man kopplar ihop mobilen med kameran för jag lyckas inte med det. Har en Galaxy S6 om det har någon betydelse. Har inte installerat programmet i kameran utan bara försökt välja nätverk och då inte fått upp mobilen i listan.
Börja med att installera programmet i kameran ;-) Sedan kan du antingen skriva eller scanna in koden för att sammankopla prylarna. I programmet ser du sedan sökarbilden, kan justera tid o bländare, välja fokuspunkt. I mitt tycke vida överlägset en vanlig fjärrkontroll där du inte ser vad som händer i sökaren. Funkar super med Iphone.
 
ANNONS