Annons

Dölja favoritbilderna

Produkter
(logga in för att koppla)

ulricahdesign

Aktiv medlem
Finns det något sätt att dölja förhandsvisningen av mina favoritbilder? Jag vill ha dem som en vanlig länk i min profil istället.
 

evalisen

Aktiv medlem
Varför vill man dölja sina favoritbilder?
Som man själv valt... är det inte bara att ta bort dom?
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
I mitt fall så var jag bildväljare tidigare och det är dom bilderna som nu kommer upp på min profilsida som favoritbilder.

Jag hade absolut inget emot att vara bildväljare, det sökte jag till och det var en jättekul grej, men jag vill inte ha dem på förstasidan som tumnaglar utan en länk ifrån min profil räcker för mig.
 

evalisen

Aktiv medlem
ulricahdesign skrev:
I mitt fall så var jag bildväljare tidigare och det är dom bilderna som nu kommer upp på min profilsida som favoritbilder.

Jag hade absolut inget emot att vara bildväljare, det sökte jag till och det var en jättekul grej, men jag vill inte ha dem på förstasidan som tumnaglar utan en länk ifrån min profil räcker för mig.
Aha... ja det var ju en annan femma.
Men ta bort dom då?
Det var la länge sen du var bildväljare... det blir ju nya hela tiden liksom.
 

Tre Ess

Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Vi har helt enkelt inte tänkt att man skulle vilja det och därför inte byggt det.
Jag vet flera som inte väljer att lägga in några favoriter
av den anledningen att det upptar stor plats och därmed
uppmärksamhet från sina egna fotografier. Trist att inte
få se deras bildsmak, tycker jag.

Jag är inte en av dom uppenbarligen.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Trist och trist. Förslaget kom i morse. Ngn måtta på hur snabbt vi skall koda nya saker måste det väl finnas.
 

Tre Ess

Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Trist och trist. Förslaget kom i morse. Ngn måtta på hur snabbt vi skall koda nya saker måste det väl finnas.
Ha ha ha .... det var inte så jag menade!
Jag tycker det är trist att det finns folk som avhåller sig
från att välja favoriter. Det var ingen känga mot er. :)
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
Och tro inte att det var någon känga ifrån min sida heller, är ni snälla. Jag ville mest veta om funktionen fanns för jag har letat efter den.

Men nu vet jag att den inte finns, det är huvudsaken.
 
ANNONS