Annons

Stockholm flashing

Produkter
(logga in för att koppla)

Master M6

Aktiv medlem
Glöm inte skicka er mail till mig så jag kan sända lite information för bilderna till Punkare ;)

Har fått in ett par nu.
 

JanFer

Aktiv medlem
Är "den andra modellen" eller "die engel" intresserad av
att få några bilder av sig själv?
 

quarc

Aktiv medlem
Printade en av bilderna på punkerskan i 45x30 i går kväll, blev skitsnyggt. Den sitter nu på jobbet till allmän beundran :) Nu har jag varit och hämtat ett par testbilder på Crimson så jag kan printa ännu större på deras metallicpapper som borde vara perfekt för ändamålet. Återigen tack för sessionen, var väldigt inspirerande. Har mailat men ej fått några svar ännu från modellagenterna, men bilderna finns ju kvar när de vill ha dem.
 

Bilagor

quarc

Aktiv medlem
Hej Janne

Jo, jag har varit "i kontakt" med den andra modellen och hon vill mkt gärna ha så många bilder hon kan få.

Går bra att skicka till mig / Åke
Då måste man ha en mailadress, det var därför jag mailade och frågade efter en. Går ej att attacha bilder om man mailar från fotosidan.
 
Eftersom det fanns ett rel. stort intresse på att lära sig fota mer med blixtar så tänkte jag härmed dra igång en tråd där vi kan diskutera/planera en ev. träff i stan/stockholm.

Tanken är att vi som glada amatörer vill lära oss använda blixtar lite mera.
Jag är själv absolut ingen expert, men tycker att det är riktigt kul med blixtar. I detta fall tänkte jag på Hotshoe-blixtar.

Målet/syftet är att samtidigt som vi lär oss mer om blixteriet, att vi har trevligt och skapar en kunskapskrets där man kan hjälpa varandra vid behov t.ex.

För tillfället har vi (som det ser ut nu), några Sb800/900'or till förfogande.
Även stativ samt paraplyer finns att tillgå.
Finns det softbox tillgänglig så vore det toppen att låna en sån med!


Om det mot förmodan finns någon som är bra och vill instruera så är du/ni varmt välkomna givetvis.


Tid/datum:

Förslagsvis en lördag eller söndag då dom flesta har möjlighet att vara lediga i några timmar då.
Intressant, även utanför studiomiljön, arvonen
 

jagarbosse

Aktiv medlem
Jouko - som du märker så har vi redan haft träffen. Du är dock välkommen till nästa träff så håll koll här i forumet!
 
ANNONS