Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa i profil för kollektioner

Produkter
(logga in för att koppla)

larjo

Aktiv medlem
Skapade en kollektion idag.
Några bilder flyttade jag från ett annat album och bilder är uppladdade idag.
Jag försöker få en av bilderna att visas i min profil. Men det verkar inte fungera.

Sedan har kommentarerna försvunnit från en av bilderna som jag flyttade till kollektionen. Är det mening att det sak fungera så?
/L
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Skapade en kollektion idag.
Några bilder flyttade jag från ett annat album och bilder är uppladdade idag.
Jag försöker få en av bilderna att visas i min profil. Men det verkar inte fungera.
Nej det ligger nog en regel där att det bara är bilder ur vanliga album som visas.

Sedan har kommentarerna försvunnit från en av bilderna som jag flyttade till kollektionen. Är det mening att det sak fungera så?
/L
I en kollektion kommenteras inte de enskilda bilderna, utan kollektionen som helhet (kommentarerna har dock inte rensats, flyttar du bilderna till vanligt album kommer de fram igen.
 

larjo

Aktiv medlem
Tackar för svar.
Jag ser kommentarerna i händelseloggen så jag misstänkte att det var nåt sånt. Sen är det lite synd att man inte kan välja en bild från en kollektion o ha på profilsidan.
 
ANNONS