Annons

Flytta GoPro bilder till Instagram?

Produkter
(logga in för att koppla)

PutteMacGuff

Aktiv medlem
Har sett massor med äventyrare som fotar med sina GoPros och publicerar bilderna på Instagram, om jag ska göra det så måste jag typ lägga in bilderna i datorn ladda upp dom i min DropBox, sen tanka ner dom därifrån till min Mobil och sen lägga ut på Instagram.

Finns det verkligen inget smidigare sätt?
Helst skulle jag vilja ladda upp dom direkt från datorn men iallafall jag saknar rättighet att lägga in bilder annat än från min mobil.
 

ArneB

Aktiv medlem
Dropbox fungerar utmärkt för publicering på Instagram. Gå in i appen på din mobil och det filmklipp/bild som det gäller och välj Exportera. Sedan kan du välja Instagram som mottagare för exporten.
 

PutteMacGuff

Aktiv medlem
Det känns som att det borde gå att göra det direkt från datorn men jag lyckas inte hitta någon sådan funktion.
Känns väldigt omodernt att man ska tvingas gå genom mobilen :)
 

cls

Aktiv medlem
Hur menar du att kameran skulle kunna komunicera med mobilen genom typ blåtand eller finns det någon sladd?
Hej, jag parar ihop min GoPro 4 med telefonen via wifi. Funkar smidigt att föra över bilder för lite snabb delning. (Jag har ingen koll på om alla GoPro-modeller har wifi-funktion.)
 

PMD

Aktiv medlem
Det känns som att det borde gå att göra det direkt från datorn men jag lyckas inte hitta någon sådan funktion.
Känns väldigt omodernt att man ska tvingas gå genom mobilen :)
Tvärtom! Det är mycket modernare att gå via mobiltelefonen.

N.B.: modernt är inte samma sak som bra.
 
ANNONS