Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)

toni

Aktiv medlem
En av mina personliga favoriter är denna:
http://www.oceanview.se/reportage/12.jpg

Som för många andra handlar det om ett personligt känslomässigt band till bilden.

Det handlar dels om att jag fick göra mitt livs första helikoptertur i en Black Hawk-helikopter, fastspänd i den öppna luckan till vänster om den amerikanska soldaten. Dels för den speciella upplevelse det var att få vara på plats och fotografera i Kosovo.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Om fs gav ut en bok med dessa bilder skulle vi kunna få royalties! Eller hur är det nu? Har fs fri rätt till bilderna? Jag är osäker.
 

afe

Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Om fs gav ut en bok med dessa bilder skulle vi kunna få royalties! Eller hur är det nu? Har fs fri rätt till bilderna? Jag är osäker.
Copyrightregler av innehåll, design, struktur, texter och bilder

Copyrightsymbolen på fotosidan.se alla sidor innebär att design och struktur ägs av fotosidan.se och inte får kopieras eller användas utan tillstånd. Upphovsrätten till texter och bilder innehas av respektive fotograf och skribent. Innehåll och utformning får inte användas, lagras eller skickas i någon form utan tillstånd.

Fotosidan.se har, om inte annat avtalats, rätt att utan särskild ersättning använda text och bilder som publiceras på fotosidan.se, delvis eller i sin helhet, i redaktionellt material på fotosidan.se.
Håll med om att det skulle kunna bli en rätt kul bok - bilder av alla typer av alla typer av fotografer.

Kanske en idé till tävling - FS 100 Bästa bilder, utsedda av medlemmarna. Varje fotograf får deltaga med en bild och de 100 bästa publiceras i bokform, och om det mot förmodan skulle gå att sälja boken med vinst utgår royalties till fotograferna. Annars får man väl söka kulturstöd och ge ut boken ändå ...
 

Arleklint

Aktiv medlem
AFE skrev:
Håll med om att det skulle kunna bli en rätt kul bok - bilder av alla typer av alla typer av fotografer.

Kanske en idé till tävling - FS 100 Bästa bilder, utsedda av medlemmarna. Varje fotograf får deltaga med en bild och den 100 bästa publiceras i bokform, och om det mot förmodan skulle gå att sälja boken med vinst utgår royalties till fotograferna. Annars får man väl söka kulturstöd och ge ut boken ändå ...
Det vore hur kul som helst. En bild per medlem och en utomstående jury plockar fram 100 bilder :=)
 

Slan

Aktiv medlem
Håller med. Fantastiskt vad man får se när folk gräver fram sina guldkorn.

Christian: Avgudar din bild.. väldigt fin.
 
ANNONS