Annons

Egen fotobok - olika företag

Produkter
(logga in för att koppla)

Fesse

Aktiv medlem
jag har någon gång för länge sedan laddat hem ett "script" till PS så att jag där kan välja boksort och den sedan gör rätt storlek på sidan per automatik. Nu kan jag inte hitta den på hemsidan, den är ju lite rörig... Men det kanske finns någon annan som kan hjälpa dig att hitta den. Eller kan man plocka ut den ut PS på nått smidigt sätt? isfl kan jag ju såklart maila över det.
 

mareri

Aktiv medlem
var lägger man färgprofiler i VISTA?

Tänkte ladda ned den rekomenderade färgprofilen FOGRA27 och i xp ska färgprofiler tydligen läggas i WINDOWS\system32\spool\drivers\color. Men var ska den ligga i Vista???

Någon som vet?

/mareri
 

kpt

Aktiv medlem
Är det inte i samma katalog då? Jag har (lyckligtvis) inte så mycket erfarenhet av Vista, men samma katalog verkar existera där.
 

cakon

Aktiv medlem
Tänkte ladda ned den rekomenderade färgprofilen FOGRA27 och i xp ska färgprofiler tydligen läggas i WINDOWS\system32\spool\drivers\color. Men var ska den ligga i Vista???

Någon som vet?

/mareri
Jag hade den redan default så jag behövde aldrig ladda ner den. Kolla under korrekturinställningar så du inte redan har den också.
 

mareri

Aktiv medlem
Är det inte i samma katalog då? Jag har (lyckligtvis) inte så mycket erfarenhet av Vista, men samma katalog verkar existera där.
Måste vara värmen som har smält hjärnan. Letade och letade utan att hitta mappen, men nu har jag hittat den precis där den borde vara...

Tackar.
 
ANNONS