Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digital Fotoram

Produkter
(logga in för att koppla)

stigfredrik

Aktiv medlem
Hej,

Finns det några bra prisvärda fotoramar som ni kan tipsa om? Tekniken går ju frammåt och de första fotoramarna som kom för massa år sen såg ju bedrövliga ut. Behöver inte massa funktioner, utan bara kunna lagra bilder som kan visas. Det är julklapp till nån som inte är teknikkunnig och kanske inte kräsen heller, men roligare att ge bort nåt som visar bilderna snyggt.

Stort tack!
 

Ventures

Aktiv medlem
Vet inte om det ens finns fotoramar längre men idag stavas det väl Ipad eller motsvarande "tablet". Eller en platt TV-skärm med USB-ingång.
 
Vad jag förstår heter det fotoram eller LCD skärm i olika storlekar sedan är det bara att välja vilken upplösning man vill ha. Inga konstigheter. Finns i olika kvaliteter.
 

stigfredrik

Aktiv medlem
Tack för era svar. Jag misstänkte det, gjorde en snabb sökning innan jag startade tråden och fick inte upp nånting aktuellt.
 
ANNONS