Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Felrapportering efter uppgradering 17/6

Produkter
(logga in för att koppla)

alfin

Aktiv medlem
"Funkar bra i min FF (senaste versionen), så det är nog nåt med dina cookies eller så som ställer till det."

Nej tyvärr. Allt är rensat flera gånger om. Avinstallerade och ominstallerade Firefox nu, samma sak. Jag får köra med Chrome så länge och vänta och se vad det kan vara.
 
Alla kommentarer från viss medlem

När man söker på sin egen sida på Kommentarer Mottagna kommentarer kan man ju för varje avsändare klicka på en post som visar alla kommentarer från en viss avsändare (se alla). Funkar på Bilder bra för första sidan av mottagna kommentarer men inte för de kommande för mig. Ska det vara så?
Bästa hälsningar
Håkan B
 

Michael Johansson

Aktiv medlem
Går jag in på Prylar och t ex väljer Objektiv, Fasta objektiv och därefter klickar på "V" längst ner kan jag sedan gå vidare till sidan 3. Jag får då en tabell med Voigtländer 15mm Super Wide Heliar III långt ner. Där stor det "0" recensioner och inget betyg, men öppnar jag sidan för detta objektiv finns det en recension och ett betyg. >Samma sak för de andra exemplen i mitt inlägg. Detta gäller dock inte alla de recensioner jag skrivit. Antagligen är det något som hänt vid något tillfälle och därefter räknas inte mina inlägg. Jag har bara kollat produkter som har "0" i tabellen men där det finns en recension men där det finns innehåll på produktens sida när denna öppnas. Detta kan mycket väl gälla andra medlemmar också men jag har inte orkat kolla detta.
 

SD40T-2

Avslutat medlemskap
Bloggen visas ej.

Jag publicerade ett inlägg i min blogg igår kväll, strax efter 00.00 och den syns fortfarende inte. Däremot står den som publicerad om jag tittar under "Underhåll din blogg".
 

nikitin

Aktiv medlem
Vad som visas under diskussioner på startsidan ligger långt efter vad som har hänt om man väljer "lista nya". Nu visas inlägg på startsidan som gjordes kl 23 igår, medans inlägg som gjordes cirka en timme sedan inte visas. Det verkar som alla inlägg som är gjorda idag inte kommer med på diskussioner på startsidan.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Jag publicerade ett inlägg i min blogg igår kväll, strax efter 00.00 och den syns fortfarende inte. Däremot står den som publicerad om jag tittar under "Underhåll din blogg".
Det är som Affe skrev ovanför ditt inlägg. Inlägget syns om man går in direkt i din blogg eller klickar över bloggindexlistan till sök. Det brukar hända med (o)jämna mellanrum...
 

LenaMariaE

Aktiv medlem
Senaste bloggar

Forum för rapportering av nya (och kanske gamla...) fel som uppdagas efter dagens uppgradering
Man får inte automatiskt upp senaste bloggar, inte heller om man klickar på "senaste" i menyraden
Jag behövde bläddra till nästa sida och sedan klicka på sida 1 för att se vilka senaste bloggar som kommit till
 

LenaMariaE

Aktiv medlem
Inga senaste bloggar

man får inte upp de senaste tillkomna bloggarna, inte ens genom att trycka på "senaste" i menyraden.
Jag fick upp de senaste genom att bläddra framåt till nästa sida i bloggarna och sedan trycka på sidan 1. Då ploppade de senaste inlagda bloggarna upp i bloggrullen

(Har Chrome, har alltid funkat bra förut)
 

FranzEA

Aktiv medlem
Hur får man bort texten "Igår gjorde vi en systemuppgradering. Ser du något som inte fungerar - rapportera här" som visas överst på varje sida.

Rätt irriterande eftersom det inte var igår som uppdateringen skedde, eller har det uppdaterats varje dag nu på sistone?

Tack :)
 

Hasseg

Aktiv medlem
Jag använder chrome, har alltid fungerat tidigare utan problem
men nu låser det sig när man trycker i menyer bara står och laddar
obs händer nästan alltid.
Explorer fungerar bra
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
När man söker på sin egen sida på Kommentarer Mottagna kommentarer kan man ju för varje avsändare klicka på en post som visar alla kommentarer från en viss avsändare (se alla). Funkar på Bilder bra för första sidan av mottagna kommentarer men inte för de kommande för mig. Ska det vara så?
Nej, men nu skall det vara fixat - tack för rapporten
 

ztenlund

Aktiv medlem
Tidigare idag var cloud.typography.com rätt segt (betydligt värre än nedan). Tyvärr slog jag inte på loggen i Fx då, men jag har kollat senare och det är ganska ofta som den tar god tid på sig. Som nu, då jag tryckte på förhandsgranska några gånger.

Sedan kan man ju undra om ni tycker att reklamen är relevant för en fotosida? Det rimmar ju också väl med vilka flikar som är öppna. Spårvagnar och lite rysk dating... Förut var det lite reklam från Outnorth och Amazon, vilket åtminstone hade något slags samband med vad jag tittat på, men detta, njet, så att säga.

http://martinstenlund.se/files/temp/segttypsnittsmoln.png
 
ANNONS