Annons
Gammal 2016-03-13, 16:07
jonasandersson

Garv!
Nu har min X100T kommit och jag är sjukt nöjd :) Alldeles lagom format, inte för liten och absolut inte för stor. Sökaren var långt mycket bättre än jag trott, den är ljus och stor och enkelt att använda. Möjligheten till enkelt växla mellan den optiska sökaren och digitala är underbart. Perfekt att verkligen kunna se hur exponeringen blir, och filmsimuleringen!

Bildkvaliteten är också riktigt bra, nästan i klass med min 5D MkII med 35 1.4L. Det känns som en befrielse att slippa släpa runt på en objektiv, blixt mm och bara ha en lagom liten kamera med fast optik.
Gammal 2016-03-13, 16:23
martinot

jonasandersson skrev: Nu har min X100T kommit och jag är sjukt nöjd :) Alldeles lagom format, inte för liten och absolut inte för stor. Sökaren var långt mycket bättre än jag trott, den är ljus och stor och enkelt att använda. Möjligheten till enkelt växla mellan den optiska sökaren och digitala är underbart. Perfekt att verkligen kunna se hur exponeringen blir, och filmsimuleringen!

Bildkvaliteten är också riktigt bra, nästan i klass med min 5D MkII med 35 1.4L. Det känns som en befrielse att slippa släpa runt på en objektiv, blixt mm och bara ha en lagom liten kamera med fast optik.
Härligt - grattis till en grymt fin kamera! :)

Vill du slänga upp lite bilder så gå gärna med i Fuji-gruppen på Fotosidan (ny): http://www.fotosidan.se/groups/fujifilm/
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:32.

B+W Filter