Annons

varför logga in här för att läsa? [ang. fritt forum]

Produkter
(logga in för att koppla)

cw-op

Aktiv medlem
Jag måste logga in här för att läsa helt plötsligt, vad beror det på -Nån inställning hos mig som har ändrats eller ska det vara så här och isf varför? Märkligt. JANNE
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det är för att Google inte skall indexera detta delforum, eftersom detta delforum inte är gjort för kunskapsutbyte utan för allmänt fritt prat.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Nä, det finns ju inget i adressen som identifierar en tråd som hemmahörande i fritt forum.
 

Olle

Aktiv medlem
Varför dessa insinuationer om man försöker titta på forumet utan att vara inloggad?

"Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?"

Trist tycker jag!

Olle
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det är nr 2 av tre. Här är den kompletta listan med information, varav första valet är en snäll rekommendation om att testa att logga in:

Du är inte inloggad eller också har du inte behörighet att se den här sidan. Det kan bero på en av flera orsaker:

1. Du är inte inloggad. Fyll i formuläret längst ner på sidan och försök igen.
2. Du har inte rätt behörighet för att se den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?
3. Om du försöker att posta, kan det vara så att administratören har stängt av ditt konto, eller så väntar det på aktivering.
 
ANNONS