Annons

Tekniska problem forumtråden

Produkter
(logga in för att koppla)

Flash Gordon

Aktiv medlem
Lade in ett nytt ämne om On1 2020. Den nya diskussionen dyker inte upp på första sidan.
Det är också besynnerligt tyst i forumen.

Kan ni kika på om något är fel?
 

ztenlund

Aktiv medlem
Syns den här tråden på första sidan?
Jag har ”senaste inlägg” som bokmärke. Går aldrig via startsidan.
Vissa forum är undantagna och "Frågor om Fotosidan" är nog ett sådant, så det är ingen bra indikator. Jag inte tittar inte heller, någonsin, på dessa spalter på förstasidan. De kan väl fylla en funktion för att visa vilka olika delar av sidan som finns, men för att följa forumet är det rätt dåligt. Jag använder "Nya olästa inlägg" på datorn, vilket jag hade gjort i telefonen också om inte FS hade fördummat sidan så mycket där. Det är helt oanvändbart, så i telefonen tvingas jag använda "Senaste inlägg" istället.
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Vissa forum är undantagna och "Frågor om Fotosidan" är nog ett sådant, så det är ingen bra indikator. Jag inte tittar inte heller, någonsin, på dessa spalter på förstasidan. De kan väl fylla en funktion för att visa vilka olika delar av sidan som finns, men för att följa forumet är det rätt dåligt. Jag använder "Nya olästa inlägg" på datorn, vilket jag hade gjort i telefonen också om inte FS hade fördummat sidan så mycket där. Det är helt oanvändbart, så i telefonen tvingas jag använda "Senaste inlägg" istället.
Var inte det inlägget jag syftade på. Utan ett som handlar om ON1 2020 som just har släppts.
 
ANNONS