Annons

Fotoskolan i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Gunsan87

Aktiv medlem
haha, ja verkligen. Vet att Daniels två kompisar kom också in.

Jag undrar hur många tjejer vi blir.. hehe!

Gud, jag kan inte fatta de. sen fick jag ok från bostadshållet också puh! vikken lättnad.. hehe!
 

markus

Aktiv medlem
Bostad blir nog det stora problemet kan jag tänka mig. Hoppas det finns en plats kvar åt mig i tunneln mellan nordstan och centralstation :)
 

Gunsan87

Aktiv medlem
Oh najs! Kul att tjejer börjar intresserade, för rätta mig om jag har fel men fotobranschen är väl ganska mansdominerad fortfarande?? ^^

Marcus, jag kan ge dej ett tips, kolla på blocket. det är ganska många som hyr ut rum. Jag hittad mitt rum där.

Det är ju trots allt worth a shot. :)
 

Gunsan87

Aktiv medlem
will do.

Usch allt är så nervöst nu, kan vi inte bara börja?! :)

Allt fixat liksom med bostad mm tom min mamma blev förvånad att jag fixat allt själv hehe. Duttia mig! :)
 

handbolls_gurun

Avslutat medlemskap
haha ja du Daniel. Jag får bara tacka och bocka för de orden=) Jag tog mig in på en film/foto produktionskurs på Gotland istället. Så jag slipper ju Falkenberg i alla fall!! Gotland ska bli mysigt att uppleva också.

Lycka till på skolan..kanske fyller jag på nästa år=)





Och du Jens, du ska nog inte var ledsen över att du inte kom in,med de sju bilderna du skickade in så får du nog ta det som en komplimang för antagligen tyckte de nog att du redan var färdig fotograf.
[/B]
 

Gunsan87

Aktiv medlem
Lycka till Jens! Håller tummarna för dej!

Nå, är det inga fler som har kommit in? :)

Hur känns de för alla som läser här inne, ni som har kommit in?
Hur många kommer INTE från gbg? :)
 

JR.

Aktiv medlem
Oj va skoj att folk här inne kommit in .... ja lycka till på utbildningen då allesammans =)....

Börjar ni redan den 8:e jan? ....

håller själv till i lokalerna runt om i studium dock så läser jag en annan linje.... men man kanske stöter på någon vilsen.... :p


markus andersson skrev Bostad blir nog det stora problemet kan jag tänka mig. Hoppas det finns en plats kvar åt mig i tunneln mellan nordstan och centralstation :)
Tips!.. sök allt som går att bo i om du ska nedåt hit bostadsök är lite knivigt här... (trångt i Götet) =)
 

JR.

Aktiv medlem
Gunsan87 skrev:
Johan, nej vi börjar den 22e. :)
Vad e det för linje du ska läsa på då?
Jaha där ser man .... då blir det lång julledighet nu inför starten då =)

själv håller man på att läsa Logistik och Transportledning med 1 år kvar (-07)... dock suger det i fotonerven när man ser folk gå runt i skolan med kameran i högsta hugg.. =)
 

Gunsan87

Aktiv medlem
hehe du får joina oss någon eftermiddag du med.. vem säger att man måse plugga på skolan för att fota? :)

Vi ses ju på området självklart!

Oh... hörreni ni.. hur känns de nu då? Har alla nervösa nerver lagt sej och har alla fått bostad mm?
:)

Nu e det ju bara 2 veckor kvar :)
 
ANNONS