Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Reklam mitt i sidan som visas?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kent Helgesson

Aktiv medlem
Varför smäller man in reklamannonser som täcker text mitt i en sida. Reklamen finns ju redan till höger i en egen spalt?
Mycket irriterande att det inte ens går att klicka bort reklamen.
 

martinot

Aktiv medlem
Varför smäller man in reklamannonser som täcker text mitt i en sida. Reklamen finns ju redan till höger i en egen spalt?
Mycket irriterande att det inte ens går att klicka bort reklamen.
Har haft samma problem nu ikväll. Väldigt irriterande. Fick inte bort de. Klickade på X-knappen, men kom tillbaka nya hela tiden.

Har återaktiverat AdBlock på Fotosidan. Problemet löst.
 

Keld

Aktiv medlem
Plusmedlemskap funkar också ;) + att man får en snygg portfolio.
eller så tar man steget fullt ut o stänger sidan för alla "gratisåkare" Jag förstår att man behöver reklam för driva sidan, men här har det gått för långt. Det måste ju vara möjligt att läsa på sidan.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Ni kan ju åtminstone titta högst upp på förstasidan och sedan ge er lite till tåls, så får vi se hur det ser ut sedan. Jag räknar kallt med att man kommer kunna ha synpunkter, men just nu är det inte klart.
 

martinot

Aktiv medlem
Funderar starkt på att lämna Fotosidan.se. ..
Detta är irriterande, men jag misstänker att detta är ett tillfälligt fel i och med att hela Fotosidan håller på att designas om.

Så jag tror inte att vi skall dra allt för stora växlar på det, och dra till med sådana drastiska åtgärder.

Installera AdBlock som är ett enkelt tillägg för Chrome, och så är problemet löst fram tills att Fotosidan får ordning på sin kod (så kan man slå av tillägget igen om man vill stödja sidan som icke-betalande medlem när allt fungerar som vanligt).
 
Senast ändrad:

zosma

Aktiv medlem
Ja, lite irriterande den där reklamrutan på nedre vänsterkant, så täcker en del av texten. Så hoppas att den försvinner snart eller blir mindre. Det hjälper ju inte att göra webbläsaren större, utan det kommer ovanpå texten i alla fall.
 

Deblenh

Aktiv medlem
Bra förändring och ett steg framåt! Fungerar bra på datorn och otroligt mycket bättre på mobil där plötsligt fotosidan.se är användbar.
 
ANNONS