Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Anders Östberg skrev:
Egentligen skulle man inte välja från sina egna bilder själv, det är svårt att vara objektiv.

Den bild jag jobbat mest för och den jag också tror är min bästa så här långt är denna med de unga svalorna och den inflygande föräldern:

http://www.fotosidan.se/member/portfolio/viewpic.htm?_q=1&ID=217567
Den där bilden var ju fantastisk!

Du har nog i och för sig rätt i att man inte själv är objektiv inför sina egna bilder, men gör det egentligen göra något? Problemet blir ju annars att välja bästa bild per fotograf som skulle vara med i slutomröstningen om vilka bilder som hamnar i boken.

Jag tror det här är något som tål att tänka på och förmodligen tar en del tid att genomföra om det ens är möjligt. Det skulle vara mycket lättare att sätta ett tema, som t.ex. att bilden måste tas en speciell dag, men det skulle också vara mycket tristare.

I den tidigare tråden Jim länkade till föreslogs att det boken skulle innehålla teknik, men det tycker jag inte alls. Information och diskussion om de bilder som publiceras ska naturligtvis finnas här :)

Vad tror ni - skulle ett sånt här projekt gå att genomföra?
 

Lars Johnsson

Aktiv medlem

Greve Nickon

Aktiv medlem
Denna är nog en favorit för mig just nu. Jag älskar gamla ruiner!

Svårt som tusan att välja bland sina egna. Denna är en annan som jag gillar mycket, antagligen mest pga storyn bakom.

Greven
 

Arleklint

Aktiv medlem
AFE skrev:
Vi kanske skulle starta en ny tråd om detta i Fotosidan, i stället för att kapa denna utmärkta bildtråd (som jag tycker hör hemma i Fritt Bildforum snarare än här).
Starta gärna en tråd på fotosidan.se angående bok.
En forumvärd kanske kan flytta denna tråd till Bildforum.
 
Senast ändrad:

peterA

Aktiv medlem
Jag blir djupt imponerad!!!
Dels av alla era makalösa bilder. Jag blir både svag och lockad av dem. Svag för jag inser mina begränsningar, men lockad eftersom det finns så mycket att lära!

Imponerad också över ditt enorma engagemang Janne! Jättebra bilder och superbra trådar som du startar! Att du kan peppa oss alla på det sätt du gör - det är stort!

Jag kan inte välja någon bild. Har för svårt att vara nöjd med de jag tagit. Denna (Bro över Donau i Budapest) är jag dock nöjd med eftersom den blev placerad i hösttävlingen i fotoklubben ;)

peterA
 

Arleklint

Aktiv medlem
peterA skrev:
Jag blir djupt imponerad!!!
Dels av alla era makalösa bilder. Jag blir både svag och lockad av dem. Svag för jag inser mina begränsningar, men lockad eftersom det finns så mycket att lära!

Imponerad också över ditt enorma engagemang Janne! Jättebra bilder och superbra trådar som du startar! Att du kan peppa oss alla på det sätt du gör - det är stort!

Jag kan inte välja någon bild. Har för svårt att vara nöjd med de jag tagit. Denna (Bro över Donau i Budapest) är jag dock nöjd med eftersom den blev placerad i hösttävlingen i fotoklubben ;)

peterA

En riktigt bra bild tycker jag!

Visst är det kul med bildtrådar! :))
 

Arleklint

Aktiv medlem
Vem peppar admin om formerna för att göra en bok med fs-bilder. Jag bör inte göra det, för jag brukar ha dåligt gehör.
 
ANNONS