Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Enköping

Produkter
(logga in för att koppla)

erro.se

Aktiv medlem
Svamp... då tänkte jag först på nya vattentornet... och när jag började leta på kartan insåg jag att det finns ju gator där med svamp- och fjärilsnamn.

Så det är med andra ord en av de små broarna i området mellan Blåvingegatan och Vitriskagatan:
 

Bilagor

erro.se

Aktiv medlem
Ny utmaning. Denna kanske t.o.m. är tillräckligt konstnärlig och detaljerad för "bromesko"... eller Tony... eller nån annan...
 

Bilagor

atotowi

Aktiv medlem
Fotopromenaderna startar igen 26/4 18:30

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=107323

Nu är det dax att träffas och gå ut med kameran igen.

Vi kör igång måndagen den 26:e April kl 18:30.

Vi gör som förra året och samlas till 18:30 vid Enakyrkan (busstationen) dvs vi går från Enakyrkan 18:30.
Jag försöker vara där från 18:00 i Enakyrkan och håller dörren "öppen".
--Tony
 

erro.se

Aktiv medlem
Hade glömt denna men här kommer ett svar. Vi befinner oss nere vid hamnmagasinen, eller rättare sagt på andra sidan av Enköpingsån. Vid en av de två vita "bryggorna", osäker på om jag gissat på rätt brygga (50% chans).
 

Bilagor

atotowi

Aktiv medlem
Enkelt ;-)
Det roliga är väl att skylten sitter kvar men att verksamheten Frisör sen flera år ersatts av Antikvariat.
 

Bilagor

atotowi

Aktiv medlem
Bilden är tagen från nånstans mellan Lantmannagatan 6 och Splällgatan bort mot korsningen Genvägen/Skiljevägen. Söker ni på Genvägen 7 prickar man nästan rätt på huset som står mitt mellan gatorna...

Hej Mikael
Kul att du hittat hit, din bild är ju inte heller helt självklar men nåt försök skaväl göras.
Jag kör en "annorlunda" porträttfotokurs nu på måndagar 18:30 i Enakyrkan under oktober - november.
Det är kostnadsfritt så det är bara att komma, vi har kört en gång men det är inget problem.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=126035
 

mikgus

Avslutat medlemskap
Det blev lite för svårt tror jag, såg att ledtrådarna i stortsett försvann vid förminskningen.
kan lägga upp en lättare verison när jag kommer hem från jobbet.


Angående kursen så skulle det vara intressant men tyvärr är det jobbet lite rörigt nu så jag
kan tyvärr inte vara med.
 
ANNONS