Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photo Mechanic Problem skicka e-post

Produkter
(logga in för att koppla)

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Jag har inte använt funktionen tidigare, men provade den nu och det fungerade utmärkt.

Har du senaste programversionen?

Det kanske finns någon support som du kan kontakta?
 

hbg-bild

Aktiv medlem
Jag har inte använt funktionen tidigare, men provade den nu och det fungerade utmärkt.

Har du senaste programversionen?

Det kanske finns någon support som du kan kontakta?
Jepp har senast uppdatering men blir undrande över felmedellandet :" unable to connect MAPI" måste på något vis atkivera e-post ??
Tack för snabbt svar!
Stefan
 

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
Jepp har senast uppdatering men blir undrande över felmedellandet :" unable to connect MAPI" måste på något vis atkivera e-post ??
Vet inte heller vad det kan innebära. Mitt mejlprogram "Mail" var förvalt i info-rutan och sen öppnades mejlprogrammet automatiskt av Photo Mechanic.
 

adl

Aktiv medlem
Tänkte mer på vad hbg-bild använde :)

Windows Mail som följer med Windows 10 ger ingen MAPI-funktionalitet
 

hbg-bild

Aktiv medlem
Tänkte mer på vad hbg-bild använde :)

Windows Mail som följer med Windows 10 ger ingen MAPI-funktionalitet
märkte att det inte fungerar sedan microsoft i sommras uppgraderat.
har windovs 8 resp. XP
har nu löst problemet genom att installera ett mozilla e-post program så nu fungerar det som förr. Alltså perfekt för att skicka tumnagel bilder snabbt till kund/journalist
 
ANNONS