Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canons senaste produktkatalog

Produkter
(logga in för att koppla)

Poteta

Aktiv medlem
Nej, jag har inte fått den än. Jag beställde samma dag som jag läste om det. Springer hem till brevlådan efter jobbet varje dag!
 

Dennis_R

Aktiv medlem
Neej :( Såg inte trådens förens nu (10 juni) och det stod att dom ville ha in anmälan innan 31 maj. Så jag kommer förmodligen inte få någon. Är det någon som råkar ha 2st? Vill verkligen ha en.
 

Slowfinger

Aktiv medlem
Var det några 40D eller 6D i katalogen? Annars kan det kvitta för min del. Har köpt mer prylar än jag behöver ;-)
 

Lasse C

Aktiv medlem
Har inte heller fått någon. Jag beställde bums när jag fick syn på tråden, 24/5, så det var ju i god tid. Har Canon månne blivit överhopade med beställningar?

Lasse C
 

cast65

Aktiv medlem
Inget här heller, konstigt! Någon som har talat med Canon om katalogen, är den skickad? Något fel måste det vara?
/Carl
 

RolandM

Aktiv medlem
Inte har det dykt upp någon katalogt från Canon efter att jag beställt den via lönken. Sitter och bläddrar i Nikons marknadföringsmatrial, så det får bli inköp av Nikon istället.
 
ANNONS