Annons

Sthlm 27/11: Pentax Geekmeet på fotomässan!

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
Kul, grabbar!

Vi bestämmer tid och plats senare i veckan så syns vi. Hoppas fler Pentaxianer passar på nu - vi kanske kan få till ett riktigt Power Meet om det vill sig väl :)

/Jimmy
 

F.Eliasson

Aktiv medlem
Jag tänker antagligen inte gå på mässan men kan ev poppa förbi om ni går ut sedan. Vore kul att få prata av sig lite Pentax, min sambo börjar bli less :)
 

jido

Aktiv medlem
Det låter bra, Fredrik. Jag räknar med en sväng på stan för lite gatufoto under eftermiddagen/kvällen, så det är bara att höra av sig.

Finns på 0 7 0 3 - 9 8 6 5 4 7
 

Johankv

Aktiv medlem
Kommer gärna också men är lite styrd av tiden. Tänkte du dig kring lunch, eftermiddag eller kväll?

Mvh
Johan Kvissberg
 

martinlarsson

Aktiv medlem
Söndag?

Söndag blir det för mig, är lite styrd av faktumet att jag har 50 mil enkel väg att köra, så det blir den enda dagen som funkar för mig... :-(
 

jido

Aktiv medlem
Åter hej!

Det låter som att de som kommer på lördag till viss del försvinner efter lunch, så vi kanske kan säga att vi träffas klockan 13.00? Någon som har något förslag på ett lämpligt fik/matställe i anslutning till mässhallen?

/Jimmy
 

holmbo

Aktiv medlem
Jag ändrar mina planer på lördag och kommer runt 12 nån gång, så jag kan vara kvar lite längre. Dessvärre känner jag inte till nått ställe i trakten. I värsta fall finns det väl nått på mässan. Jag har grabben med mig, men han kör Canon så han får väl "hänga" i ett annat hörn ;-)

//Lars
 

jido

Aktiv medlem
Jag ändrar mina planer på lördag och kommer runt 12 nån gång, så jag kan vara kvar lite längre. Dessvärre känner jag inte till nått ställe i trakten. I värsta fall finns det väl nått på mässan. Jag har grabben med mig, men han kör Canon så han får väl "hänga" i ett annat hörn ;-)

//Lars
Yepp, vi tar ett ställe i mässbyggnaden. Ledsen om jag var otydlig. Tänkte närmast på att det finns flera mässhallar där och att det finns matställen även utanför just Fotomässans delar. Grabben kan du skicka in på Sci-Fi-mässan som pågår samtidigt :)
 

quarc

Aktiv medlem
Ja hinner nog tyvärr inte på lördag, jag tar mitt eget lilla Pentax Geek-Meet imorgon förmiddag tror jag. Hade inte tänkt gå, men träffade precis på Focus Trading och de kommer ha en 645 på mässan....som Pentaxgeek, måste jag ju dit och dregla ner den innan den hinner kladdas ner av andra :)
Lite annan geekinfo som kan vara intressant, 18-135 kommer till Focus idag, så borde dyka upp på mässan imorgon eller på lördag.
 
ANNONS