Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nybörjare/köpa en kamera

Produkter
(logga in för att koppla)

genkakuzai

Aktiv medlem
Rolig härskarteknik, men den fungerar inte på mig. Mina uttalanden har all saklig grund.
Du å din sida drar förhastade slutsatser, så fort någon tenderar att stödja det du vill ska vara saningen. Det fungerar inte så.

Där har vi igen en patetisk härskarteknik, om det inte vore så övertydlig så kanske den skulle fungera ^^


Jag har följt och studerat dpreviews tester under det senaste deceniumet och har allt förtroende för dem. Vad betyder din åsikt i jämförelse? Absolut ingenting!


LOL. Skulle det föreställa ett sakligt argument?





"dpreviews icke-existerande dester" Är det ett argument som du förväntar dig att folk ska ta på allvar? Jesus.. skaffa ett jobb och gå och klipp dig för 17! Patetiskt!
Vem i helvete är du att prata om härskartekniker? Du är nog fan den mest osympatiska människan på hela fotosidan, och det säger inte lite. Du har inte kommit med ett enda sakligt argument i dina inlägg riktade mot mig än så länge således finner jag ingen som helst anledning till att bemöta dina patetiska påhopp. dpreviews icke-existerande tester gällande DR pratade jag för övrigt om, vilket framgick rätt tydligt. Det är fritt fram för dig att bevisa motsatsen, men bevis tycks inte vara din starkaste sida. "LOL". Det är för övrigt inte min åsikt i sammanhanget som är relevant, utan alla bevis som framlagts i tråden jag länkade till, vilka du fortfarande inte motbevisat. I övrigt vet jag inte om du ska yttra dig om klippning med din hockeyfrilla, mr David Bowie anno Labyrinth. Pajas.
 

sagan

Avslutat medlemskap
Vem i helvete är du att prata om härskartekniker?
Jag kan ge exempel på härskarteknik som du praktiserar (dock rätt illa praktik, den är så övertydlig):
Aha, vad baserar du detta grundlösa uttalande på? !
Här praktiserar du härskarteknik genom att i förväg värdera mitt uttalande - du värderar mitt uttalande som grundlöst - det är en klassisk och väldigt basic härskarteknik. En teknik jag ytterst sällan använder. Den är för amatörer.

Jag tycker att jag har väldigt bra koll på härskarteknik, jag har studerat ämnet under mycket lång tid. Det är en del av retoriken och retorik ligger på min topp tre lista.

ADu är nog fan den mest osympatiska människan på hela fotosidan, och det säger inte lite.
Det tar jag som en stor komplimang, men jag tycker du har överskattat mig avsevärt.
Du har inte kommit med ett enda sakligt argument i dina inlägg riktade mot mig än så länge således finner jag ingen som helst anledning till att bemöta dina patetiska påhopp. dpreviews icke-existerande tester gällande DR pratade jag för övrigt om, vilket framgick rätt tydligt. Det är fritt fram för dig att bevisa motsatsen, men bevis tycks inte vara din starkaste sida. "LOL". Det är för övrigt inte min åsikt i sammanhanget som är relevant, utan alla bevis som framlagts i tråden jag länkade till, vilka du fortfarande inte motbevisat. I övrigt vet jag inte om du ska yttra dig om klippning med din hockeyfrilla, mr David Bowie anno Labyrinth. Pajas.
Där är ytterligare ett sakfel från din sida, jag har inte hockeyfrilla och jag har aldrig haft hockeyfrilla.
 

genkakuzai

Aktiv medlem
Jag kan ge exempel på härskarteknik som du praktiserar (dock rätt illa praktik, den är så övertydlig):

Här praktiserar du härskarteknik genom att i förväg värdera mitt uttalande - du värderar mitt uttalande som grundlöst - det är en klassisk och väldigt basic härskarteknik. En teknik jag ytterst sällan använder. Den är för amatörer.

Jag tycker att jag har väldigt bra koll på härskarteknik, jag har studerat ämnet under mycket lång tid. Det är en del av retoriken och retorik ligger på min topp tre lista.


Det tar jag som en stor komplimang, men jag tycker du har överskattat mig avsevärt.

Där är ytterligare ett sakfel från din sida, jag har inte hockeyfrilla och jag har aldrig haft hockeyfrilla.
Du lyckades ännu en gång utmärkt med att inte bemöta en enda av sakfrågorna som diskuterades ursprungligen. Tänker du fortsätta med detta tråden ut eller har du några planer på att bemöta något sakligt? För jag har inga större planer på att slösa mer tid på någon som bevisligen inte har några planer att diskutera sakfrågan och istället komma med irrelevant skitsnack och massiv stenkastning i glashus.
 

sagan

Avslutat medlemskap
Fantastisk kommentar! Du kritiserar mig för att inte komma med något sakligt samtidigt som du själv kommer med,- få se nu - absolut ingenting sakligt! Fantastiskt..!!

Jag välkomnar alla som kommer med sakliga frågor/argument, det är det jag väntar på! Kom igen! Du kan inte förvänta dig att jag ska komma med sakliga svar på ingen substans alls! Det är inte rimligt någonstans!

Ge mig tydliga frågor så ska jag ge tydliga svar, det är inte svårare än så!
 

millgard

Aktiv medlem
För oss som vill följa ämnet framstår ert käbbel som fullständigt ointressant. Ta skiten via PM istället.

Tack.
 
ANNONS