Annons

På dagen för ett år sedan..

Produkter
(logga in för att koppla)

SiU

Aktiv medlem
Gott Nytt 2015 alla deltagare
Önskar Marcus (trådskaparen)

Tänk att den här tråden fått leva så länge att vi nu är inne på den 9:e säsongen!
Jag har en förfrågan till er som lojalt ser till att den fortsätter och tänker då närmast på Bussmicke eller Sirpa som väl har hängt med från allra första början om jag inte tar fel.

I min yrkesroll som fotograf är jag sedan en tid tillbaka hårt belastad och sitter därför även på fritiden och jobbar vilket medför att de avkopplande roliga sakerna kommer i skymundan.

Låt mig därför veta om någon av er har lust att driva tråden vidare enligt god tradition?

Mvh //Marcus
Jo jag har nog varit med så gott som från början och eftersom jag fotar varje dag har jag alltid nån bild att bidra med bara jag hinner/kommer ihåg att gå in här. En kul och intressant tråd, dock känner jag att det blir lite mycket vara den som driver tråden men tack för frågan!
Hoppas Bussmicke vill ta sig an den uppgiften för jag kommer ändå försöka delta i största möjliga mån med bilder.
Gott Nytt År alla!!
 

Ingju

Aktiv medlem
Tack ni som ägnat mycket tid till tråden, jag kom in sent, jag hoppas att "Bussmicke" kan åta sig att hålla sin hand över den. Synd att tråden "knuffats undan" så den blev svårare att upptäcka för nya deltagare, jag tänker fortsätta att bidraga när jag har något, jag fotograferar en hel del, dock inte var dag.
Ingemar
 

Bussmicke

Aktiv medlem
Vilken ära, det är tyvärr lätt att glömma att gå vilket jag själv märker av. Vet inte om jag är redo att ta över. Jag tar inte en bild varje dag sedan jag flyttade till Västerås, i Stockholm jag kommer ifrån var man mer hemma och hade lättare hitta motiv då man hade mer anknytning till platsen.
Bomdagarna har blivit fler och fler också. Vi gör ett försök att bättra oss lite för att minska bomdagarna.
Jag kom med här först på sidan 25, vilket var den 19/7 2007 och då jag först fann tråden.
 
Senast ändrad:

Kijana

Aktiv medlem
Uddevalla 1/1 2014, kommunfullmäktiges (dåvarande) ordförande Ralph Stéen (FP) serverar tårta till kommunens medborgare som kommit till Rådhuset. Tårtserveringen är en tradition i staden, med kommunalråden som servar mellan borden.
 

Bilagor

ANNONS