Annons

Luddiga bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

CyberPet

Aktiv medlem
Vad glad man blir att se ett nytt fotoforum som är SVENSKT! Tack!

Några detaljer som retar mig dock:

* Luddiga bilder. Klargör att ni förminskar bilderna eller på något sätt ändrar dem. Vad är måtten? Upptäcker att bilderna jag laddad upp (640x480) blivit luddiga och tappat lite i färgerna.

* Hoppande annonser. Misstänker att det är något webmastern får titta på. Särskilt en annons (Pricerunner) lyckas alltid hoppa till vänstersidan under huvudet och döljer då navigationen (använder Netscape 6.1 för Macintosh).

I övrig är jag nöjd och kan inte klaga (jublar faktiskt!).
 

digitaling

Medlem
Hej Petra!

Tyckte väl jag kände igen både namn och bilder.
Kul!

Under bild i galleriet finns en förstoraknapp som dyker upp då din uppladdade bild överstiger 500 px bredd (eller något ditåt). Klicka på den och du får din bild i den uppladdade storleken. (om du går in i dina album under medlemsalbum och inte via din laddauppsida)
 

CyberPet

Aktiv medlem
Tack Ingrid! :)

Ser att du har varit aktiv länge. Många fina bilder!!!

Vad är annars formatet för "förvisningen" då många nog inte tänker på att klicka på "förstora"?
 

Mira

Aktiv medlem
När du går in på ditt album och väljer Lägg till bild så har du en länk med info om format vid Ladda upp fil...
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
CyberPet skrev:
* Hoppande annonser. Misstänker att det är något webmastern får titta på. Särskilt en annons (Pricerunner) lyckas alltid hoppa till vänstersidan under huvudet och döljer då navigationen (använder Netscape 6.1 för Macintosh).
Kvarstår detta problem på Mac?
 
ANNONS