Annons

Släppt uppdatering

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi har släppt liten uppdatering nu på eftermiddagen.

- justeringar kring utseende på knappar/inlägg/kommentarer mm
- gilla på bilder (en sak som vi borde släppt för länge sen :)

Det kan säkert finnas en del knas som vi missat. Bara att komma med feedback så kikar vi. Trevlig helg!
 

martley

Aktiv medlem
Vi har släppt liten uppdatering nu på eftermiddagen.

- justeringar kring utseende på knappar/inlägg/kommentarer mm
- gilla på bilder (en sak som vi borde släppt för länge sen :)

Det kan säkert finnas en del knas som vi missat. Bara att komma med feedback så kikar vi. Trevlig helg!
Hade det funnits en tumme-upp-knapp (eller gilla) så hade jag klickat på den. Det ser ju ganska bra ut, speciellt de där ämnesaktivitetsknapparna med bland annat sökfunktion. Genvägarna uppe till vänster var det jag först reagerade på, jag trodde först att sidan tappat nån CSS-fil, för ramarna fattades, men det ser faktiskt trevligare ut nu.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Är det startsidan (fotosidan.se) du är på?
Ja det första jag ser på startsidan, det är bara de första 5 artiklarna som ligger i högermarginalen, när man kommer ner till Diskussioner och därefter ser det OK ut

Det är Safari på en iphone, ser likadant ut med Firefox
 

Khalad

Aktiv medlem
Stående bilder FS - FB

Vi har släppt liten uppdatering nu på eftermiddagen.

- justeringar kring utseende på knappar/inlägg/kommentarer mm
- gilla på bilder (en sak som vi borde släppt för länge sen :)

Det kan säkert finnas en del knas som vi missat. Bara att komma med feedback så kikar vi. Trevlig helg!
Tidigare har stående puffbilder också visats som stående i FB när man delar en blogg med där. Nu blir även stående bilder liggande bilder på FB, man klipper helt sonika bort övre delen av bilder, med halshuggna personer och meningslösa förstabilder på FB som följd. Det där funkade förut....Hälsningar/ Björn T
 
ANNONS