Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfoto i Trondheimstrakten

Produkter
(logga in för att koppla)

fredrikb81

Aktiv medlem
Hej,

Ska upp till Trondheim över helgen och får kanske lite tid över. Har ni några bra tips på närliggande platser för naturfoto, både omgivningar och djur/fåglar?

Är inte så noga vad det är, utan är mest ute efter att hitta något trevligt ställe att besöka och kanske komma hem med lite bilder.

/Fredrik
 

HNormark

Aktiv medlem
Jag bor i Trondheim, men har lite klent med idéer. Har du tillgång till bil, och minst en heldag? I så fall kan jag rekommendera Hitra. Både ön är fin och vägen dit, men det tar som sagt nästan en hel dag att ta sig dit och tillbaka. Havsörnar är vanliga runt Trondheim och du har goda chanser att få se en eller flera.

Ska fundera lite och se om jag kommer på nåt mer.

Hoppas det inte är nu i helgen du ska hit, för vi har haft helt vedervärdigt väder länge och allt är bara brunt och grått och det är översvämningar lite här och där.
 
ANNONS